English

محسنی بندپی:

وزارت کار بزرگترین وزارتخانه اجتماعی است

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:وزارت کار بزرگترین وزارتخانه اجتماعی است.

وزارت کار بزرگترین وزارتخانه اجتماعی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تکریم و معارفه وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان مطالبی اظهار کرد: از تلاش های ارزشمند دکتر ربیعی در مدت پنج سال وزارت در این وزارتخانه تشکر می کنم.

وی با برخورداری ۱۱ میلیون نفر از بیمه سلامت اشاره و عنوان کرد: با تلاش شبانه روزی آقای ربیعی بیمه معلولان نیز بهبود و گسترش یافت و در نقاط محروم تخت های بیمارستانی در مدت پنج سال وزارت آقای ربیعی محقق شد.

محسنی بندپی با دوره سرپرستی خود در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت و ادامه داد: در مدن ۲ ماه و نیم برنامه های توسعه ای وزارتخانه با همکاری معاونین ادامه یافت و ۸ سفر استانی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرایی کردن تبصره ۱۸ و اشتغال روستایی برنامه ریزی انجام شد و ۱.۵ میلیون دلار از صندوق ذخیره ارزی به توسعه روستایی اختصاص یافت.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تبریک به محمد شریعتمداری عنوان کرد: برنامه های ایشان در شرایط تحریم از قوت و قدرت موثر برخوردار است تا به شرایط مطلوب برسیم.

محسنی بندپی تاکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلیدی ترین وزارتخانه در شرایط فعلی است و تنوع گروه های جامعه را در ارائه خدمات در لیست خود دارد.

وی افزود: برنامه ملی مبارزه با فقر به نحوی است که بتوانیم از اقشار ویژه حمایت کنیم و این افراد را توانمند کنیم و در پیشگیری از آسیب های اجتماعی گامی موثر برداریم.

سرپرست وزارت کار یادآور شد: دبیرخانه شورای اشتغال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و مهمتر از اشتغال جدید صیانت از اشتغال موجود درجه بالاتری دارد.

محسنی بندپی همچنین به حوزه تعاون پرداخت و گفت: در حوزه تعاونی ها می توان با تقویت تعاونی ها از دوران تحریم عبور کرد و باید شرایطی فراهم کنیم تا بزرگترین وزارتخانه اجتماعی در تحریم بهترین عملکرد را داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه