English

محسن هاشمی؛

۲ نفر در لیست انتخاب نهایی اعضای شورای شهر قرار می گیرند

پنج نفر را از میان ۱۳ نامزد انتخاب کردیم و برنامه های آنها تا هفته آینده اعلام و ۲ نفر در لیست انتخاب نهایی اعضای شورای شهر قرار می گیرند.

۲ نفر در لیست انتخاب نهایی اعضای شورای شهر قرار می گیرند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، محسن هاشمی در پایان جلسه نود و هشتم شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: از میان ۱۳ نامزد شهرداری تهران پنج نفر را انتخاب کردیم و برنامه های آنها تا هفته آینده اعلام و ۲ نفر در لیست انتخاب نهایی اعضای شورای شهر قرار می گیرند.

وی همچنین به بررسی جزئیات بررسی بودجه غیر نقد شورای شهر اشاره و عنوان کرد: از مجموع بودجه ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران حدود ۴ هزار میلیارد تومان مربوط به درآمدهای غیر نقد است.

رئیس شورای شهر در همین رابطه بیان کرد: دستورالعمل اجرایی مدیریت منابع و مضارع غیر نقد در جلسه امروز طبق بررسی ها مشخص شد تا کنون تنها ۳۰۰ میلیارد تومان از ۴ هزار میلیارد بودجه غیر نقد محقق شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: بررسی لایحه نحوه عمل برای تهاتر املاک را مورد بررسی قرار دادیم و جزئیات آن را تصویب کردیم.

وی یادآور شد: بر این اساس می توان امید داشت تا شروع سال ۹۸ بودجه غیر نقد شهرداری موجب وصول بدهی های شهرداری شود.

رئیس شورای شهر خاطر نشان کرد: تهاتر املاک سال الوصکل، پروژه های مشارکتی املاک شهرداری، استفاده از ذینفع واحد روش های وصول درآمدهای غیر نقد شهرداری است.

هاشمی ادامه داد: موضوع گارگزاری ها از جمله مواردی است که بر اساس آن می توان ذینفع واحد را بر اساس واگذاری به آنها پیش برد که کارگزاران بورس هستند.

وی همچنین با تاکید بر صحت رای گیری کاندیداهای شهرداری افزود: رای گیری در فضایی سلام بود و امیدوارم شهردار تهران تا پایان دوره بدون مشکل به مسئولیت خود ادامه دهد.

رئیس شورای شهر همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص بازنشستگی یکی از اعضا در لیست پنج نفره گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم.

هاشمی همچنین درمورد شهردار شدن خود گفت: من در بررسی قبلی شورا ۵ رای داشتم و امروز پیشرفت خوبی داشتم و ۸ رای از اعضای شورا را کسب کردم.

وی تاکید کرد: بی شک ائتلاف امید در رای نیاوردن من موثر بود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه