English

وضعیت جوی شهر های مرزی ایران و عراق طی دو روز آینده

سازمان هواشناسی وضعیت جوی شهرهای مرزی ایران و عراق و شهر کربلا و نجف طی دو روز آینده اعلام کرد.

وضعیت جوی شهر های مرزی ایران و عراق طی دو روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی وضعیت جوی شهرهای مرزی ایران و عراق و شهر کربلا و نجف طی دو روز آینده (۹ و ۱۰ آبان ماه) ‌ به شرح زیر است:

وضعیت جوی مرز خسروی (قصرشیرین) فردا صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه نیز صاف، با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی مرز مهران طی فردا صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه نیز صاف با کمینه و بیشینه دمای ۱۴ و ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وضعیت جوی مرز شلمچه (خرمشهر) نیز طی روز چهارشنبه صاف، همراه با مه رقیق در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه با کمینه و بیشینه دمای ۱۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی چذابه نیز طی فردا صاف، همراه با مه رقیق و در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه نیز با حداقل و حداکثر ۱۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد است.

وضعیت جوی شهرهای نجف، کاظمین، بصره و کربلا طی فردا و پس‌فردا صاف خواهند بود.  همچنین حداقل و حداکثر دما در شهر نجف طی فردا ۱۴ و ۲۹ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه ۱۵ و ۳۰ درجه سانتیگراد است. دمای هوا در شهر کاظمین نیز طی فردا با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد است و کربلا نیز طی فردا کمینه و بیشینه دمای ۱۴ و ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد داشت. وضعیت دما در این شهر طی روز پنجشنبه به ۱۵ و ۳۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

آسمان ایلام نیز طی دو روز آینده صاف، گاهی وزش باد، با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان اهواز نیز طی روز آینده صاف، ‌گاهی وزش باد، با مه رقیق وحداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی پس فردا با کمینه و بیشینه دمای ۱۷ و ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 آسمان کرمانشاه نیز طی فردا صاف، همراه با وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود و آسمان مریوان نیز طی روز آینده صاف تا کمی ابری، به تدریج رشد ابر و در بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی