English

عیسی کلانتری در گفت‌و‌گو با موج؛

عملکرد اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان قابل دفاع است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: عملکرد مدیر و کارکنان اداره کل حفاطت محیط زیست لرستان مطلوب و قابل دفاع است.

عملکرد اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان قابل دفاع است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌و‌گوی اختصاصی با موج، گفت: عملکرد مدیر و کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان مطلوب و قابل دفاع است.

عیسی کلانتری با اشاره به سخنان یکی از فعالان زیست محیطی در جلسه شورای اداری، تصریح کرد: این فرد در جلسه شورای اداری لرستان مواردی را در خصوص عدم تمایل مدیرکل ما در این استان جهت برگزاری جلسه با تشکل‌های زیست محیطی مطرح کرد که در بررسی‌های صورت گرفته، اسناد و شواهد حکایت از برگزاری جلسات مکرر و متعدد با اعضای تشکل‌ها و ثمن‌های محیط زیستی داشت.

معاون رئیس جمهور، افزود: توصیه ما بر این است تا تشکل‌های زیست محیطی و اصحاب رسانه از دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای پرهیز کرده و در گسترش وحدت در سطح جامعه کوشا باشند چرا که فعالیت‌های زیست محیطی در فعالیت‌های گروهی معنای بهتری پیدا کرده و می‌کند.

کلانتری، تاکید کرد: جناب آقای فتحی بیرانوند زحمات زیادی در حوزه‌های مختلف متحمل شده و خدمات ایشان قابل تقدیر است، لذا امیدوارم در ادامه فعالیت اداری خود موفق باشند.

گفتنی است؛ عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، صبح امروز به منظور شرکت در جلسه شورای اداری و بازدید از تالاب‌های پلدختر و پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا وارد استان لرستان شد.

بیشتر بخوانید:

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست وارد لرستان شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی