English

تایید کشته شدن ۱۹ فرد در حادثه برخورد اتوبوس و تانکر سوخت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان آخرین جزییات حادثه برخورد اتوبوس «تهران – کرمان» و تانکر سوخت در استان اصفهان را تشریح کرد و گفت آمار کشته شدگان این حادثه 19 فرد است.

تایید کشته شدن 19 فرد در حادثه برخورد اتوبوس و تانکر سوخت

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد صابری  در مورد  آخرین جزییات برخورد اتوبوس و تانکر سوخت از مبدا تهران به مقصد کرمان گفت: این حادثه از سمت کاشان ۲۵ کیلومتر قبل از نطنز در ساعت ۲۳ و ۱۴ دقیقه شب گذشته رخ داد رخ داده است.

او ادامه داد: شمار کشته شدگان ۱۹ نفر است و با توجه به وضعیت مساعد مصدومان احتمال افزایش کشته شدگان بسیار بعید به نظر می رسد. همچنین  شمار مصدومان  ۲۷ نفر است و از این تعداد ۲۶ نفر سرنشینان اتوبوس و یک نفر هم راننده تانکر حمل سوخت بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان شمار سرنشینان اتوبوس با احتساب راننده و کمک راننده را ۴۵ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۰ نفر از مصدومان در لحظه اول به بیمارستان فاطمیه بادرود و هفت نفر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

صابری ادامه داد: تاکنون شش نفر از مصدومان منتقل شده به بیمارستان بادرود ترخیص شده اند، شش نفر دیگر هم حالشان خوب است و تا اواخر وقت امروز به احتمال زیاد ترخیص می شوند. شش نفر دیگر هم به بیمارستان کاشان و دو نفر هم به دلیل سوختگی به مرکز سوانح سوختگی اصفهان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان گفت: سه نفر از بیماران منتقل شده به بیمارستان کاشان ترخیص شدند و احتمالا پنج نفر هم تا چند ساعت آینده ترخیص می شوند.

وی با اشاره به اینکه حال عمومی تمامی مصدومان مساعد است، گفت: اسامی مصدومان اعلام شده اما اینکه هر نفر از کدام شهرستان است به زودی اعلام شده و در سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرار داده می شود.

صابری با اشاره به اینکه تمامی کشته شدگان بر اثر سوختگی جان باخته اند و هویت آن ها قابل تشخیص نیست، گفت: هویت اجساد تنها با آزمایش DNA قابل تشخیص است.

وی گفت: لیست اسامی مسافران از سازمان حمل و نقل و ترمینال تهران گرفته شده و بر این اساس اسامی فوتی ها تا چند ساعت دیگه مشخص می شود.

وی یادآور شد: ممکن است افرادی در بین راه سوار اتوبوس شده باشند که در حال حاضر نمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد و بعد از بررسی ها جزییات بیشتری اعلام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه