English

مدیر درمان تامین اجتماعی البرز:

حذف دفترچه های درمانی، عدالت در توزیع خدمات درمانی را به همراه دارد

مدیر درمان تامین اجتماعی البرز: مدیر درمان تامین اجتماعی البرز گفت: حذف دفترچه های درمانی و صدور نسخه الکترونیکی، عدالت در توزیع خدمات درمانی را به همراه دارد.

حذف دفترچه های درمانی، عدالت در توزیع خدمات درمانی را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ابوالفضل آفریده در دومین نشست آموزشی پزشکان و داروسازان طرف قرارداد با تامین اجتماعی استان البرز اظهار داشت: اجرای نسخه الکترونیک در مراکز طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی یکی از زیرساخت های اجرای تحول سلامت و اجرای عدالت در توزیع و ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان و سایر مردم است.
وی اظهار امیدواری کرد با اجرایی شدن این طرح در مراکز طرف قرارداد، شاهد ارتقاء سطح بهبود کمی و کیفی خدمات درمانی در کشور و استان البرز باشیم.
دکتر آفریده گفت: با توجه به اجرای موفق پروژه حذف دفترچه درمانی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی و لزوم تعمیم به تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد و تولید پرونده الکترونیک سلامت بیمه‌شدگان، سیستم تولید نسخه الکترونیک نیز در دست اجرا است.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی توانسته است علاوه بر اجرا نمودن این پروژه در مراکز ملکی، نسبت به آموزش و عملیاتی نمودن این طرح در مراکز طرف قرارداد نیز اقدام نماید.
مدیر درمان تامین اجتماعی البرز، تشکیل پرونده الکترونیک، حذف دفترچه و نسخه کاغذی، ارائه اطلاعات بهتر بیمار به پزشک، کاهش هزینه‌های درمان، مصرف به جا و کم دارو، بهبود ارتباط پزشک با مراکز ارائه‌دهنده خدمات و کاهش رفت و آمد بیمار به مراکز درمانی را از مهمترین مزایای این طرح برشمرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه