English

اظهارات هاشمی در خصوص ارسال نامه شورا به رئیس جمهور

رئیس شورای شهر تهران درخصوص ارسال نامه به رئیس جمهور، گفت: در حال حاضر بحثی در دولت هست که نسبت به کامیون‌های شهری اقداماتی را انجام دهند تا مسئله‌ آلودگی هوا از طریق کاهش مصرف بنزین و گازوئیل با قدرت بیشتری انجام شود.

اظهارات هاشمی در خصوص ارسال نامه شورا به رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در پایان هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران حضور یافته و به سوالات آنان پاسخ داد.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص مصوبات امروز شورای شهر روند پیگیری دستور جلسات گفت: پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در این جلسه گزارشی از عملکرد این معاونت را ارائه داد و با توجه به نزدیکی ماه مهر که ما در آن بیشتر شاهد آلودگی هوا هستیم، مسائل مربوط به کاهش ترافیک در این ایام را تشریح کرد.

هاشمی رفسنجانی افزود: برنامه‌هایی که در گذشته از سوی این معاونت انجام شده و همچنین برنامه‌هایی که امسال انجام خواهد شد، ارائه شد و اعضای شورا هم به صورت جدی در این بحث شرکت کردند و نظرات خود را ارائه دادند و قرار شد که پورسید آقایی پاسخ خود را به سوالات اعضا به صورت کتبی ارسال کند.

وی با بیان اینکه در ادامه جلسه وارد بحث پسماند‌های پزشکی و صنعتی شدیم، گفت: تعیین نرخ خدمات و نحوه جمع‌آوری که قبلا توضیحات آن تکذیب شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و به جزئیات آن پرداخته و جزئیات آن با چند پیشنهاد که رای نیاورد، بررسی شد.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه هر ساله باید از اعضا سوال کنیم که در کدام کمیسیون‌ها قصد فعالیت دارند، تصریح کرد: اعضای شورا تثبیت در کمیسیون‌های خود را انتخاب کردند تا مجددا روسای کمیسیون‌ها را انتخاب کنند.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه به موضوع ارسال نامه به رئیس جمهور پرداخت و گفت: در حال حاضر بحثی در دولت هست که نسبت به کامیون‌های شهری اقداماتی را انجام دهند تا مسئله‌ آلودگی هوا از طریق کاهش مصرف بنزین و گازوئیل با قدرت بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه در این مصوبه بخشی هم به اتوبوس‌های شهری اتخاذ پیدا کرده است، گفت: اعضا احساس کردند که در این مورد هم وزارت صنعت و سازمان برنامه و بودجه اقدامات جدی انجام نداده‌اند و نگران بودند که این اتفاق رخ ندهد، لذا نامه‌ای را به رئیس جمهور نوشتند تا در این مورد دستور ویژه دهند.

هاشمی رفسنجانی افزود: یارانه‌هایی که دولت در قانون بودجه حمل و نقل عمومی باید پرداخت کند همچون سال‌های گذشته به درستی پرداخت نشده و جزء بدهی‌ های دولت است و امسال هم هنوز مبلغی از سوی دولت بابت یارانه مترو و اتوبوس به شهرداری واریز نشده است، لذا این مطلب در نامه به رئیس جمهور گنجانده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه