English

معاون اجتماعی وزیر بهداشت:

مشارکت مردم فقط به معنی حضور در ساخت و سازها و پرداخت‌های مالی نیست

معاون اجتماعی وزیر بهداشت در آیین افتتاح کلینیک تخصصی، فوق‌تخصصی و اورژانس بیمارستان امام خمینی اسکو گفت: مشارکت مردم فقط به معنی حضور در ساخت و سازها و پرداخت‌های مالی نیست.

مشارکت مردم فقط به معنی حضور در ساخت و سازها و پرداخت‌های مالی نیست

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد هادی ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت در آیین افتتاح کلینیک تخصصی، فوق‌تخصصی و اورژانس بیمارستان امام خمینی اسکو با بیان این که مشارکت مردم فقط به معنی حضور در ساخت و سازها و پرداخت‌های مالی نیست، گفت: مشارکت در زیرساخت‌ها بسیار مهم است و بیمارستان و مراکز درمانی نیز باید ساخته شود ولی مهم‌تر از آن مشارکت فعال مردم در سلامت خود است.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت با تاکید بر ضرورت آموزش و ارتقای سلامت همگانی اظهارکرد: افزایش سواد سلامت همگانی و حرکت به سمت سبک زندگی سالم با مشارکت مردمی اتفاق خواهد افتاد و از این طریق خواهیم توانست از درمان‌محوری به سمت پیشگیری و زندگی سالم پیش برویم.

ایازی در ادامه با بیان این که در آذربایجان شرقی و اسکو اقدامات موثری برای سلامت و با مشارکت مردم انجام شده است، گفت:  پروژه پیشگام خدمات جامع سلامت روانی و مراقبت‌های اجتماعی (سراج) و پروژه جامع ایمن شهر سهند از نمونه‌های بارز این اقدامات است. 

وی با اشاره به برگزاری همایش توانمندسازی کارشناسان امور خیرین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تبریز از کسانی که از طریق امور خیر و داوطلبانه، هر چند اندک به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند،  قدردانی کرد.

در حاشیه این مراسم، ایازی با همراهی رییس و معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، فرماندار و رییس شبکه جامع و همگانی سلامت شهرستان اسکو از پروژه پیشگام خدمات جامع سلامت روانی و مراقبت‌های اجتماعی (سراج) و مرکز تخصصی سلامت روان جامعه‌نگر شهرستان اسکو و پروژه جامع ایمن شهر سهند بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه