English

جانشین فرمانده ناجا:

پلیس برای برخورد با احتکار کنندگان و اخلال‌گران در بازار سکه و ارز ورود پیدا کرده است

جانشین فرمانده ناجا گفت: پلیس برای برخورد با احتکارکنندگان و اخلال‌گران در بازار سکه و ارز نیز ورود پیدا کرده است و با عناصر اصلی برخورد خواهیم کرد، ضمن‌آنکه هر سه قوا مصمم هستند که با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد

پلیس برای برخورد با احتکار کنندگان و اخلال‌گران در بازار سکه و ارز ورود پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا درجمع خبرنگاران، با اشاره به میزان کشفیات ناجا در سطح کشور گفت: امسال شاهد افزایش کشفیات از قبیل مواد مخدر، قاچاق کالا، سلاح و ... در سطح کشور هستیم، به‌گونه‌ای که حدود 10 درصد انواع مواد مخدر افزایش کشفیات داشته‌ایم.

وی به تبیین تاثیر سوء قاچاق کالا پرداخت و بیان کرد: قاچاق کالا به تولیدات ما صدمات زیادی وارد می‌کند و در مجموع امسال کشفیات قاچاق کالا 50 درصد رشد داشته و در دستگیری باندهای بزرگ بالای 500 میلیون تومان نیز رشد داشته‌ایم.

سردار مومنی ادامه داد: پلیس برای برخورد با احتکارکنندگان و اخلال‌گران در بازار سکه و ارز نیز ورود پیدا کرده است و با عناصر اصلی برخورد خواهیم کرد، ضمن‌آنکه هر سه قوا مصمم هستند که با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد و این اطمینان را به مردم عزیز کشور می دهیم که همچون گذشته از این دوره زمانی نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.

وی با تبیین حوادث جاده‌ای استان کرمان و با تاکید بر اینکه افزایش کنترل هوشمند ترددها از اولویت‌های پلیس است، تصریح کرد: استان کرمان یک استان کویری است و نیاز به استراحتگاه‌های بیشتری در بین راه های آن دارد، ضمن‌آنکه به دنبال آن هستیم که با همکاری وزارت راه و شهرسازی تعداد دوربین‌های پایش تصویری را در جاده‌های استان کرمان افزایش دهیم.

جانشین فرمانده ناجا از عملکرد مثبت پلیس استان کرمان سخن به میان آورد و گفت: پلیس استان کرمان جزء 10 استان برتر کشور است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیروی انتظامی استان کرمان سه شهید تقدیم امنیت نظام جمهوری اسلامی کرده است، عنوان کرد: برخورد با اخلال‌گران در سیستم ارزی، احتکار کنندگان و قاچاق کالا از اولویت‌های ناجا در سال جاری خواهد بود.

سردار مومنی به تشریح نقش رسانه‌ها و تاثیر آنها بر جامعه پرداخت و خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها به همکاری رسانه‌ها نیاز دارند و ما نیز بدون همکاری رسانه‌ها نمی‌توانیم به مأموریت خود ادامه دهیم.

وی بازدید و نظارت ستادی را از اهداف سفر خود به کرمان برشمرد و گفت: خوشبختانه با تلاش مجاهدانه همه همکاران ما و دستگاه‌های امنیتی نظامی، همه شاخص‌های امنیتی استان کرمان نسبت به سال قبل بهبود یافته است و به طور کلی شاهد کاهش جرائم در استان کرمان هستیم.

وی با تاکید برآنکه شرایط امنیتی استان کرمان در سال جاری نسبت به سال قبل بهبود یافته است، عنوان کرد: در کشور نیز در چهار ماهه اول سال جاری، شاهد بهبود شاخص‌های امنیتی نسبت به دو سال قبل در این بازه زمانی بودیم و میانگین جرائم در سطح کشور کاهش یافته اما در برخی موارد از قبیل کیف قاپی و ... افزایش جرائم را شاهد بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی