English

استاندار تهران:

جنگ امروز جنگ اقتصادی تمام عیار است

استاندار تهران گفت: دیروز جنگ را داشتیم و دشمن را می دیدیم و پشتوانه دشمن نیز دنیا بود، اما جنگ امروز جنگ اقتصادی تمام عیار است و دشمن از تمام امکانات داخلی و خارجی برای این که ما را به زانو در بیاورد استفاده می کند.

جنگ امروز جنگ اقتصادی تمام عیار است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد حسین مقیمی استاندار تهران در مراسم تجلیل از آزادگان استانداری تهران که امروز( یک شنبه) در استانداری برگزار شد، گفت: موضوع ایثار، ایثارگری و دفاع از ارزش های اسلامی از زمان انقلاب آغاز شد.

وی افزود: شهیدان و زندانیانی که زندان های ستم شاهی را تحمل کردند و حتی جانبازانی که در پیروزی انقلاب اسلامی سهمی داشتند، نخستین ایثارگران انقلاب بودند.

مقیمی گفت: ایثارگران چه در جنگ تحمیلی و چه در جبهه ها با ایثار خون و جان خود، اسارت را تحمل کردند تا این انقلاب به ثمر برسد.

وی ادامه داد: امروزه نیز دشمنان اسلامی برای شکست این انقلاب و خارج کردن آن از مسیر خود برای رسیدن به اهداف شومشان تلاش می کنند.

استاندار تهران تصریح کرد: دیروز جنگ را داشتیم و دشمن را می دیدیم و پشتوانه دشمن نیز دنیا بود، اما جنگ امروز جنگ اقتصادی تمام عیار است و دشمن از تمام امکانات داخلی و خارجی برای این که ما را به زانو در بیاورد استفاده می کند.

وی افزود: مردم ما در مقابل این جنگ مقاومت و ایستادگی خواهد کرد و ما در این جنگ پیروز میدان هستیم.

مقیمی گفت: امروز دشمنان جنگی که بر علیه ما تدارک دیده اند، یک جنگ خاص است. کشورهایی که به آمریکا کمک می کنند صدها برابر ما امکانات اقتصادی دارند. اروپا و کشورهای اطراف کشور غلام حلقه به گوش آمریکا هستند.

وی افزود: مردم کشور ما با ایمان و اقتدارشان در مقابل مشکل اقتصادی ایستادگی می کنند. شرایط امروز بسیار مشکل و جدی است اما ان شاء الله  با اعتقاد و ایمان مردم از این آزمایش پیروز بیرون خواهیم آمد.

وی افزود: زمانی که آمریکا برای شکست به منفورترین گروهک متوسل می شود، نشان می دهد که ما از این بحران و جنگ اقتصادی پیروز بیرون خواهیم آمد.

مقیمی گفت: آزادگان این جنگ کسانی هستند که با اموالشان برای حل مشکلات اقتصادی ورود پیدا می کنند.

وی در پایان تصریح کرد: این بار مردم برای رهایی از مشکلات اقتصادی  باید به هم کمک کنند و ایثار اقتصادی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه