English

سردار رحیمی:

طرح تشدید برخورد با تخلفات اتوبوس‌ها اجرایی می‌شود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره برنامه پلیس در شش ماهه دوم سال گفت: در شش ماهه دوم سال طرح تشدید برخورد با تخلفات اتوبوس‌ها اجرایی می‌شود.

طرح تشدید برخورد با تخلفات اتوبوس‌ها اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست صبح امروز خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره معاینه فنی خودروهای پلیس، اظهار کرد: اکثر خودروهای پلیس دارای معاینه فنی هستند و همان فرآیندی که برای دیگر خودروها برای اخذ معاینه فنی طی می‌شود برای خودروهای پلیس نیز طی می‌شود.

وی درباره اینکه آیا اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی نیز معاینه فنی دارند یا خیر؟ گفت: متاسفانه بخش زیادی از این اتوبوس‌ها فاقد معاینه فنی هستند و اگر بخواهیم طبق روال با این خودروها برخورد کنیم باید متوقف شوند اما ما در جریان مشکلات و مسائلی که شرکت واحد با آن روبروست، هستیم و با توجه به اینکه این شرکت به مردم خدمت‌رسانی می‌کند ما ملاحظاتی را مدنظر داریم.

رحیمی با بیان اینکه چندین بار در این خصوص با آن شرکت واحد صحبت شده است، خاطرنشان کرد: امیدوارم که اتوبوسرانی در این زمینه با پلیس همکاری بیشتری کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در بحث پلاک این اتوبوس‌ها نیز مباحثی مطرح است، گفت: در دو حوزه پلاک و معاینه فنی با اتوبوسرانی مذاکراتی انجام شده و امیدوارم که این مشکلات هر چه سریعتر برطرف شود.

به گفته رحیمی، برای پلیس تفاوتی ندارد که این اتوبوس‌ها در حال حرکت بوده یا در حالت توقف روشن باشند. بنابراین معاینه فنی از سوی آنها ضروری است.

وی درباره برنامه پلیس در شش ماهه دوم سال نیز گفت: شش ماهه دوم سال پلیس طرح امنیت انتظامی را اجرایی خواهد کرد که یکی از مولفه‌های آن، معاینه فنی است. بنابراین لازم است که تا آن موقع خودروها از جمله خودروهای اتوبوسرانی نسبت به دریافت معاینه فنی خود اقدام کنند؛ چرا که در شش ماهه دوم سال طرح تشدید برخورد با تخلفات اتوبوس‌ها اجرایی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی