English

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی:

برای حفاظت از اموال سازمان تامین اجتماعی تلاش گسترده داریم

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: برای حفاظت از اموال و املاک این سازمان، تلاش گسترده صورت می گیرد.

برای حفاظت از اموال سازمان تامین اجتماعی تلاش گسترده داریم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رحیم اردلان در نشست هم اندیشی معاونت اقتصادی با معاونت اداری و مالی این سازمان اظهار داشت: شرایط سازمان تامین اجتماعی در حوزه اداری و مالی نسبت به سال های قبل متفاوت شده و کارهای بزرگی در این حوزه انجام شده است.
وی با بیان اینکه دغدغه های این سازمان نیز متفاوت شده است، گفت: همکاری ما با حوزه اقتصادی باید فشرده تر باشد و برای تامین منابع تلاش بیشتری کنیم و راهکارهای جدیدی برای وصول منابع داشته باشیم.
اردلان افزود: افزایش هزینه ها و توقعاتی که در سطح جامعه وجود دارد نیز متفاوت است و باید منابع مورد نیاز در این زمینه فراهم شود.
وی ادامه داد: مدیریت و کنترل بیشتری بر روی شرکت های بزرگ سازمان باید صورت گیرد و در تامین منابع سازمان اقدامات وسیعی لحاظ شود.
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: در حوزه درمان نیز کنترل هزینه ها باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
اردلان با بیان اینکه در سال ۹۲، صندوق رفاه کارکنان تشکیل شد، گفت: این سرمایه گذاری، موجب رفاه پایدار برای همکاران است.
وی افزود: سرمایه گذاری در زمینه مناسب می تواند فرصتی برای سازمان ایجاد کند و کاری کنیم که صندوق رفاه به منابع مالی سازمان وابسته نباشد.
مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این نشست گفت: در موضوع آموزش امکان توسعه همکاری ها با معاونت اقتصادی وجود دارد.
دکتر عباس اکبریان افزود: مدیران سازمان تامین اجتماعی و همکاران حوزه اقتصادی، نیازمند آموزش هستند.
وی با بیان اینکه بسته های آموزشی برای مدیران این سازمان آماده کرده ایم، گفت: دغدغه های آموزش حوزه اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیرکل امور مالی سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه گفت: مدیریت حوزه سرمایه گذاری را در اختیار داریم از اینرو تعاملاتمان با معاونت اقتصادی این سازمان قابل توجه است.
یونس کریم نژاد با بیان اینکه در حوزه برنامه ریزی نیز ارتباط کاری مناسبی با این معاونت برقرار شده است، گفت: شرایط و الزامات این دو حوزه با تعاملات و ارتباطات مثبت ادامه دارد.
مدیرکل خدمات عمومی و رفاه سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان برای رسیدگی به رفاه کارکنان تلاش ویژه ای می کند.
عبدالرضا محمدی با بیان اینکه ٥٨ هزار فقره اسکان رفاهی داشته ایم، تصریح کرد: میزان استفاده کارکنان این سازمان با شناسنامه مکانیزه رفاهی، عادلانه می شود.
وی اظهار داشت: در سال ۹۲، صندوق رفاه کارکنان تشکیل شد و برای رفاه آنان اقدامات موثری صورت گرفته است.
محمدی با بیان اینکه همکاران بازنشسته این سازمان نیز از امکانات رفاهی بهره مند شده اند، گفت: واریز سرانه بهداشت دهان و دندان، بیمه تکمیلی، برگزاری المپیادهای ورزشی و غیره از دیگر اقدامات مثبتی است که برای رفاه کارکنان این سازمان در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه به دنبال تفاهم نامه با شهرداری ها هستیم تا از طریق تهاتر از امکانات شهرداری ها استفاده کنیم، گفت: با آموزش فنی و حرفه ای نیز برای آموزش سطح بالای فرزندان همکار، پیگیری هایی صورت گرفته است.
مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: اقدامات و فعالیت های رفاهی سازمان باعث افتخار است.
سیدحسین حسینی آذرنوشان افزود: ارائه اینگونه خدمات برای همکاران امیدوار کننده است.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی ۶۸ هزار نیروی انسانی دارد، گفت: از سال ۹۳ تاکنون، بیش از ۸ آزمون استخدامی از طریق سازمان سنجش برگزار شده است و این سازمان دارای سرآمد جذب نیرو به صورت عادلانه است.
آذرنوشان گفت: همچنین ٩هزارنفر تبدیل وضعیت شده اند و آزمون های منطقه ای استخدام نیز انجام   می شود.
محمود مجیدی نسب مدیر کل بودجه و تشکیلات سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه برای کاهش مشکلات نیازمند کار تیمی هستیم، گفت: مقرر شده تا پایان سال جاری، ٥بیمارستان دیگر در قالب بیمارستان های میلاد، به حوزه درمان این سازمان اضافه شود.
سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این نشست گفت: برنامه عملیاتی سازمان با همکاری بیشتر معاونت اقتصادی می تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد و در این زمینه نیازمند فعالیت بیشتری هستیم.

علی نمکی افزود: همپوشانی منطقی با نیازهای کارکنان باید برقرار شود و امکانات و خدمات مطلوب و درخور شانی برای آنان دیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه