English

وزیر آموزش و پرورش:

هیچ دانش‌آموزی امسال به دلیل پر شدن مدرسه از تحصیل باز نمی‌ ماند

وزیر آموزش و پرورش گفت: به هیچ عنوان هیچ دانش‌آموزی در مهر امسال به دلیل اینکه مدرسه‌ای پر شده باشد از تحصیل باز نمی‌ماند.

هیچ دانش‌آموزی امسال به دلیل پر شدن مدرسه از تحصیل باز نمی‌ ماند

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد بطحایی وزیر آموزش‌ و پرورش در حاشیه جلسه صبح امروز چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تحصیل دانش‌ آموزان شین‌ آبادی گفت: برای اینکه در زمان معالجه امکان ادامه تحصیل مهیا شود، به اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی دستور داده شده که برای جبران کلاس‌ها اگر نیاز به معلم خصوصی داشتند در اختیارشان قرار دهیم.

وی درباره اعزام این دانش‌آموزان به خارج از کشور نیز گفت: به دنبال این بودیم که اگر با اعزام خارج از کشور امکان معالجه با کیفیت بهتری انجام می‌شود صورت بگیرد، اما وزیر بهداشت در جلسه هیات دولت اعلام کرد که امکان درمان در داخل برای این دانش‌آموزان فراهم است و تفاوتی با خارج از کشور ندارد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به پرسشی درباره ثبت‌نام دانش‌آموزانی که با مشکل تکمیل ظرفیت مدارس مواجه‌ شده‌اند، اظهار کرد: به هیچ عنوان هیچ دانش‌آموزی در مهر امسال به دلیل اینکه مدرسه‌ای پر شده باشد از تحصیل باز نمی‌ماند. گرچه ممکن است اولیای دانش‌آموز برای ثبت‌نام در مدرسه موردنظر خود با این پاسخ روبه‌رو شده باشند اما ما با توجه به نقشه استقرار دانش‌آموزان، مدارسی جانبی پیش‌بینی کردیم.

بطحایی افزود: اگر در شهریور مواردی در این زمینه مطرح شد و ولی دانش‌آموزی گفت در منطقه سکونت من هیچ مدرسه‌ای نیست، در آن زمان موضوع را پیگیری می‌کنیم تا هیچ نگرانی برای اولیاء نباشد و در مهر دانش‌آموزان عزیز که فرزندان ما هستند ثبت‌نام می‌شوند.
 

وی درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر فروش اردوگاه باهنر نیز با تاکید بر اینکه این اردوگاه از جمله سرمایه‌های مهم وزارت‌خانه است، خاطر نشان کرد: اصلا بحث فروش مطرح نبوده و پاسخ وزارت آموزش پرورش در این زمینه نیز روی سایت قرار گرفته است. فروش اموال دولتی مسیر خاص خودش را دارد و اقدام در این زمینه باید بر اساس قانون مجلس صورت بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی