English

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

عملیات احداث بیمارستان جدید تامین اجتماعی شیراز آغاز شد

عملیات احداث بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی تخصصی و فوق تخصصی تامین اجتماعی شیراز ، همزمان با سفر دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان فارس آغاز شد.

عملیات احداث بیمارستان جدید تامین اجتماعی شیراز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در مراسم آغاز عملیات احداث بیمارستان تامین اجتماعی شیراز، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ،استاندار فارس، معاونان درمان و حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی ، نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و تعدادی از مقامات استانی حضور داشتند.

بیمارستان جدید تامین اجتماعی شیراز با مشارکت سرمایه‌گذار داخلی و در ۶ طبقه احداث می شود و بخش ‌های تخصصی مختلفی از جمله جراحی قلب، پیوند کلیه و اعصاب و خون خواهد داشت. این بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی با زیر بنای ۶۵ هزار متر و در فضایی به مساحت ۷۰ هزار متر مربع ساخته می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم کلنگ زنی بیمارستان ٣٢٠ تخت‌خوابی تامین اجتماعی شیراز گفت: بودجه سازمان تامین اجتماعی در سالجاری یکصد هزار میلیارد تومان است که ٢٦ هزار میلیارد تومان از آن مربوط به هزینه درمان ،است.

علی ربیعی بیان کرد: رویکرد و گرایش ما کار در مناطق محروم است، در برخی از استان‌های محروم معادل بیش از ٤٠ سال توسعه مراکز درمانی انجام شده و طی چهار سال اخیر ٤٣ درمانگاه تامین اجتماعی در این مناطق در حال ساخت است و ٣٨ درمانگاه تامین اجتماعی نیز ساخته شده است.

وی با اشاره به فعالیت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا)گفت: از بنگاه‌داری باید خارج شویم و به مستمری‌بگیران و بیمه شدگان این قول را خواهم داد که سرمایه این عزیزان در‌جایی بهتر سرمایه‌گذاری خواهد شد.

ربیعی با بیان اینکه بیمارستان ٣٢٠ تخت‌خوابی تامین اجتماعی شیراز طی ٤ سال ساخته می‌شود، گفت: امیدواریم با استفاده از تجهیزات و توان کشور این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه