English

خرم آبادی:

۴۰۰ پرونده قاچاق ارز به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار کشف شد

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در سه ماه گذشته ۴۰۰ پرونده قاچاق ارز به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار کشف شد که از این مقدار ، ۲ میلیون دلار آن بدست آمده است.

 ۴۰۰ پرونده قاچاق ارز به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی مویدی خرم آبادی امروز شنبه 16 تیر در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سه ماه گذشته ۴۰۰ پرونده قاچاق ارز کشف شده است، اظهار کرد: ارزش آنها ۲۵۰ میلیون دلار بود که ۲ میلیون دلار از آنها به دست آمده است. وی گفت: از این ۴۰۰ مورد، ۱۰ تا ۱۵ پرونده مهم است که به طور اختصاصی از سوی وزارت اطلاعات و ناجا در حال پیگیری است و با عاملان آن برخورد خواهد شد.

وی به تخلفات صورت گرفته از سوی برخی وزارتخانه ها و دستگاههای دولتی در جریان واردات با ارز دولتی طی سه ماه اخیر اشاره کرد و برای نمونه گفت: به وزیر مربوطه گفته ایم که چرا دستگاه تابعه آن وزارتخانه که از معافیت تعرفه ای برخوردار است، در سه ماه اخیر در کنار واردات وسایل پزشکی، تلویزیون وارد کرده است؛ البته واردات خودرو از سوی این دستگاه را تایید نمی کنیم. وی گفت: پرونده این تخلف مفتوح است و پرونده افراد متخلف در حال رسیدگی است.

قاچاق سیگار به حداقل رسیده است

مویدی خرم آبادی با بیان اینکه قاچاق سیگار به حداقل رسیده است، اظهار کرد: در این زمینه حتی به صادرات هم دست یافته ایم چون برندهای معروف برای تولید، در داخل کشور سرمایه گذاری کرده اند. او با بیان اینکه قاچاق دام ، محدود است، گفت: با قاچاق آرد و گندم نیز به صورت جدی مقابله می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی