English

عبدالمجید اجتهادی:

فهرست شرکت های وارد کننده موبایل به تعزیرات ارجاع داده شد

مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با شرکت های وارد کننده موبایل گفت: بررسی شرکت های وارد کننده موبایل که وزارت ارتباطات لیست آنها را منتشر کرده آغاز شده است.

فهرست شرکت های وارد کننده موبایل به تعزیرات ارجاع داده شد

فهرست شرکت های وارد کننده موبایل به تعزیرات ارجاع داده شد

مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با شرکت های وارد کننده موبایل گفت: بررسی شرکت های وارد کننده موبایل  که وزارت ارتباطات لیست آنها را منتشر کرده آغاز شده است.

 به گزارش خبرگزاری موج، عبدالمجید اجتهادی درباره بررسی فهرست شرکت‌های واردکننده موبایل از سوی تعزیرات حکومتی گفت: از روز گذشته کار بررسی شرکت‌هایی که وزارت ارتباطات فهرست‌شان را منتشر کرده با همکاری سازمان تنظیم مقررات آغاز شده است.

وی افزود: با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط، یک تا دو شرکتی که با ارز چهار هزار و 200 تومانی مبادرت به واردات موبایل کردند، مورد بررسی قرار گرفتند که. یکی از این شرکت‌ها 9 هزار یورو دریافت و اقدام به واردات 20 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه کرده که از این تعداد، 15 هزار دستگاه را به پاساژ علاءالدین داده است..

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی افزود: خوشبختانه با وجود سامانه ریجستری، امکان شناسایی و ردیابی گوشی‌ها تا مصرف کننده وجود دارد.

فعلاً کار را با واردکننده‌های گوشی آغاز کرده‌ایم اما قصد داریم در ادامه تمام شرکت‌هایی که برای واردات کالا، ارز چهار هزار و 200 تومانی دریافت کردند را مورد بازرسی و بررسی قرار دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی