English

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران:

بخشودگی جرائم بیمه ای فرصت خوبی برای بنگاه های اقتصادی فراهم کرده است

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب توسط سازمان تأمین اجتماعی اقدام خوبی است و فرصت خوبی برای بنگاه های اقتصادی فراهم کرده است.

بخشودگی جرائم بیمه ای فرصت خوبی برای بنگاه های اقتصادی فراهم کرده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حسین سلاح ورزی اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب را مساعدت خوبی برای بنگاه های اقتصادی دانست و گفت: شرایط تعیین شده برای تقسط اصل بدهی و بخشودگی جرائم مربوطه درشرایط فعلی خبر خوبی برای بنگاه ها است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد و عضو هیئت مدیره کانون عالی کارفرمایی ایران افزود: درحال حاضر اکثریت بنگاه های اقتصادی در وضعیت مساعدی نیستند و این تسهیلات می تواند در بهبود وضعیت موثر باشد.

سلاح ورزی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی برای اجرای این قانون و استفاده حداکثری کارفرمایان اطلاع رسانی خوبی انجام می دهد و اتاق های بازرگانی نیز برای استفاده بیشتر بنگاه های اقتصادی همکاری دارند و تلاش شده است که تمامی مدیران بنگاه ها از این تسهیلات مطلع شوند و در صورت داشتن بدهی به سازمان تأمین اجتماعی از تسهیلات بخشودگی جرائم استفاده کنند.

وی با اشاره به بین نسلی بودن سازمان تأمین اجتماعی گفت: بخش عمده منابع سازمان تأمین اجتماعی از حق بیمه تأمین می شود و این سازمان با وصول حق بیمه باید خدمات و تعهدات خود به جامعه کارگری و بازنشستگان را ایفا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی