English

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق

سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق، بالا آمدن موقتی سطح آب مسیل‌ها و رودخانه‌ها هشدار داد.

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه‌ای نسبت به رگبارو رعد وبرق، بالا آمدن موقتی سطح آب مسیل‌ها و رودخانه‌ها و احتمال بارش تگرگ هشدار داد.

در این اخطاریه آمده است:« پیرو اطلاعیه شماره  ۲۶ مورخه  ۱۷ خرداد ماه روزهای شنبه و یکشنبه (۱۹ و ۲۰ خردادماه) به سبب رشد ابرهای همرفتی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، در ارتفاعات البرز در شرق تهران، شمال سمنان ،شرق مازندران،  گلستان و خراسان شمالی  رگبار و رعد وبرق، بالا آمدن موقتی سطح آب مسیل‌ها و رودخانه‌ها و احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

به شهروندان توصیه می‌شود با توجه به پیش‌بینی این شرایط جوی از رفتن به مناطق کوهستانی همچنین توقف و تردد در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌های این مناطق خودداری کنند.»

سازمان هواشناسی همچنین با صدور اطلاعیه هواشناسی دریایی آورده است: «پیرو اطلاعیه شماره ۳ ویژه هواشناسی دریایی مورخ ۱۶ خرداد ماه  با توجه به وزش باد شدید از امروز تا دوشنبه (۱۹ تا ۲۱ خردادماه) مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود. ارتفاع موج در این مناطق امروز بین یک و نیم تا دو و نیم متر و روزهای یکشنبه و دوشنبه بین یک و نیم تا دو متر برآورد می شود.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی