English

علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران شد

با حکم معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش علی شهری به عنوان مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران منصوب شد.

علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران شد

به گزارش خبرگزاری موج، مهراله رخشانی‌ مهر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حکمی، علی شهری را به سمت مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران منصوب کرد.

لازم به ذکر است که علی شهری در پست‌های معاونت و مدیرکلی سازمان مرکزی نوسازی مدارس کشور و مدیرکلی استان‌های کشور سابقه فعالیت داشت و مدت‌ها معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور بود.

باید افزود: پیش از این و با ارتقا داریوش ورناصری به سمت معاونت فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور در ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ناصر فتحی سرپرستی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران را عهده دار بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، مراسم معارفه شهری مدیرکل جدید نوسازی مدارس استان تهران امروز ۱۹ خردادماه برگزار و از زحمات چهار ساله داریوش ورناصری در این اداره کل تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حمید توکلی

    جناب مدیر کل ، چندی پیش نوشته بودن جنابعالی کلی هزینه برای بازسازی منزل اداریتون ، پارکینگ ماشین خارجی تون ، راه روی اختصاصی و آسانسور اختصاصی کردید ، کلی هزینه تجهیزات اردوگاه باهنر و دپو کردن اجناس کردید تا خود ساختمان تکمیل شود ، کلی هزینه های اضافی به واسطه سوء مدیریت جنابعالی و تیم کاریتون صورت گرفته ، در این شرایط سخت اقتصادی مردم و علی الخصوص فرهنگیان و مدارس که خودتون در مصاحبه گفتید ، چه لزوم برای هزینه کردن رقمهای میلیاردی برای اردوگاه باهنر و... وجود دارد ، مدارس رو که نیازمند یک دستگاه کپی هستن تجهیز میکردید ، یه مدرسه می ساختید ، متاسفانه عملکردتان چیز دیگری نشان میدهد ،گرفتار تجملات و ... هستید تا رسیدگی واقعی به مشکلات .

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه