English

نعمت الله دارش خبر داد:

برپایی نمایشگاهی از عکس های امام خمینی در خیابان جماران/پخش افطار توسط ایستگاه های صلواتی در خیابان های منتهی به بیت امام

شهردار ناحیه چهار شهرداری منطقه یک گفت: با برپایی نمایشگاهی از عکس های امام خمینی(ره) در خیابان های جماران از بازدیدکنندگان استقبال می کنیم.

برپایی نمایشگاهی از عکس های امام خمینی در خیابان جماران/پخش افطار توسط ایستگاه های صلواتی در خیابان های منتهی به بیت امام

نعمت الله دارش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، گفت: به منظور جلب توجه عابران و بازدید کنندگان و مهمانان خارجی در ایام رحلت امام خمینی(ره) عکس هایی از زندگی حضرت امام خمینی، خاطرات ایشان و ایام انقلاب در مسیر منتهی به بیت امام نمایش داده می شود.

وی افزود: از 12 تا 15 خرداد ماه این نمایشگاه خیابانی با عنوان نگار گذر خورشید از ساعت 10 تا 22 شب از ابتدای خیابان حسنی کیا واقع در محله جماران شروع و به بیت امام ختم می شود.

شهردار ناحیه چهار منطقه یک با اشاره به فعالیت های شبانه روزی شهرداری طی این سه روز افزود: از یک ماه گذشته شهرداری منطقه طی جلساتی با موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی آمادگی خود را برای باشکوه برگزار کردن مراسم و پذیرایی از بازدید کنندگان اعلام کرده است که در این باره نیروهای شهرداری در دوشیفت به نصب عکس و استند و بنرها، شست و شوی معابر، ایجاد ایستگاه صلواتی برای پذیرایی افطاری از روزه داران، پخش فیلم زندگینامه حضرت امام و توزیع بروشور و بسته های آموزشی پرداخته اند.

نعمت الله دارش تاکید کرد: برای باشکوه جلوه دادن این محدوده در برابر مهمانان خارجی و بازدید کنندگان هر روز نهرهای این منطقه لایروبی  و پاکسازی و خیابان ها نظافت می شوند. هم چنین برای جلوگیری از ترافیک در این سه روز پلیس راهور با مستقر شدن در این منطقه اقدامات لازم را برقرار می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه