English

وزیر بهداشت از ۳ بیمارستان تهران دیشب بازدید کرد

وزیر بهداشت در ادامه بازدیدهای شبانه خود، از سه بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع)، شهید هاشمی‌نژاد و حضرت رسول(ص) تهران بازدید کرد.

وزیر بهداشت از 3 بیمارستان تهران دیشب بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سید حسن هاشمی وزیر بهداشت شب گذشته در یازدهمین شب از ماه مبارک رمضان در بازدیدهای خود از این سه بیمارستان که تا ساعات اولیه بامداد امروز ادامه داشت، ضمن گفتگو با پرسنل و همراه بیماران، از بیماران این بیمارستان‌ها نیز عیادت کرد.

وزیر بهداشت ابتدا از بخشهای اورژانس، PICU و NICU، آزمایشگاه ژنتیک پزشکی، دیالیز و جراحی بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع) تهران بازدید کرد. 

هاشمی همچنین از بخشهای اورژانس، دیالیز، اندویورولوژی و لاپاراسکوپی، جراحی، اورولوژی و اتاقهای عمل بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران نیز بازدید کرد.

بنابر اعلام وبدا، وزیر بهداشت همچنین از بخشهای اورژانس، اتاقهای عمل جنرال و چشم پزشکی و ICU بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) تهران بازدید کرد.

در جریان بازدید وزیر بهداشت از این بیمارستان‌ها، همراهان بیماران علاوه بر مطرح کردن مشکلات خود با هاشمی، از خدمات ارزشمند پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستان‌ها تشکر کردند.

گفتنی است روز پنج شنبه جلسه ای با حضور برخی از معاونین و مدیران وزارت بهداشت، رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی ایران و روسای بیمارستان‌های شهدای یافت آباد، شهدای هفتم تیر، فیروز آبادی، حضرت علی اصغر(ع)، شهید هاشمی نژاد و حضرت رسول اکرم(ص) به منظور بررسی و رفع مشکلات این بیمارستان‌ها برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی