English

محسن هاشمی:

نسبت به تغییر نام یک مکان به اعضا اجازه دادم تا هر حرفی که دارند بزنند

رئیس شورای شهر تهران گفت: امروز من نسبت به تغییر نام یک مکان به اعضا اجازه دادم تا هر حرفی که دارند بزنند.

نسبت به تغییر نام یک مکان به اعضا اجازه دادم تا هر حرفی که دارند بزنند

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در پایان شصت‌و ششمین جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به روند نامگذاری و تغییر نام معابر در صحن شورای شهر گفت: امروز من نسبت به تغییر نام یک مکان به اعضا اجازه دادم تا هر حرفی که دارند بزنند. اما در خصوص نامگذاری‌های بعدی سرعت عمل بیشتری خواهیم داشت.

رئیس شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: تنها در مواردی به صورت مفصل در مورد نامگذاری صحبت خواهد شد که سو تفاهمی وجود داشته باشد.

وی افزود: شاید نامگذاری برای برخی اهمیت نداشته باشد اما در هر صورت یکی از وظایف شورای شهر است که باید انجام شود.

هاشمی رفسنجانی در ادامه به مصوبات امروز شورای شهر اشاره کرد و گفت: امروز طرح الزام شهرداری به تامین ایمنی وسایل حمل و نقل دانش‌آموزان در شهر بررسی شد و سپس وارد بحث‌های نامگذاری شدیم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در ابتدای جلسه چند نطق پیش از دستور داشتیم، اظهار کرد: چون موضوع عضویت اعضا برای اهدای عضو هم مطرح بود، بخشی از جلسه‌ هم به خاطر این موضوع صرف شد.

هاشمی رفسنجانی در ادامه با بیان اینکه در خصوص چشمه علی شهر ری تذکر را ارسال می‌کنند، اظهار کرد: ان شاء الله جلسه را هم با حضور آقای امام ریاست مترو برگزار خواهم کرد. با دعوت از پیمانکار مربوطه جلسه ای را در شورا برگزار می‌کنیم و دلایل خشک شدن چشمه علی را به اطلاع همه خواهیم رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه