English

سردار رحیمی:

استفاده از عناوین خارجی در سردر فروشگاه‌ها مغایر قانون و جرم است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره نصب تابلو و لوگوی فروشگاه‌ها نیز گفت: بر اساس قانون اماکن و قانون ارشاد در سردر فروشگاه‌ها باید از عناوین مناسب استفاده شده و استفاده ازعناوین خارجی مغایر قانون و جرم است مگر اینکه مجوزهای مربوط به آن صادر شود

استفاده از عناوین خارجی در سردر فروشگاه‌ها مغایر قانون و جرم است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه دستگیری معروفترین اوباش تهران به اتهام قتل درباره فیلم منتشر شده از درگیری ماموران سد معبر شهرداری با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی، گفت: اواسط هفته گذشته بود که فیلمی ازدرگیری مأموران سد معبر شهرداری منطقه 15 با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی که در حال انجام وظیفه بودند در فضای مجازی منتشر شد.

وی با بیان اینکه دراین فیلم تصاویری ازضرب و شتم ماموران به نمایش گذاشته شد، گفت: روز پنجشنبه ماموران پلیس این افراد را شناسایی و اقدام به بازداشت آنان کردند. چرا که بر اساس قانون اقدام آنها تمرد از دستور پلیس و مقابله با آنان محسوب می‌شود و از دو ماه تا سه سال زندان در پی دارد. ضمن اینکه متاسفانه این افراد فیلم را خودشان در فضای مجازی و در اختیار رسانه‌های معاند قرار داده بودند که از این منظر نیز جرمی دیگر مرتکب شده بودند.

رحیمی درباره نصب تابلو و لوگوی فروشگاه‌ها نیز گفت: بر اساس قانون اماکن و قانون ارشاد در سردر فروشگاه‌ها باید از عناوین مناسب استفاده شده و استفاده ازعناوین خارجی مغایر قانون و جرم است مگر اینکه مجوزهای مربوط به آن صادر شود در غیر این صورت پلیس اماکن با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

رحیمی افزود: تعداد زیادی از واحدهای صنفی البته مجوز مربوطه و پروانه کسب را نیز ندارند که در این زمینه اتحادیه‌ها باید ورود کنند.

وی درباره گشت‌های ویژه پلیس در ماه مبارک رمضان نیز گفت: بنده یک فرمانده شب برای تهران تعیین کردم که ایشان به عنوان جانشین من از ساعت 10 شب تا 6 صبح بر فعالیت تمامی یگان‌ها نظارت داشته و در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به افزایش فعالیت صنوف گشت‌های ما نیز تا سحر فعال خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه