English

اسدالله جولایی :

رشد ۲۰ درصدی جشن گلریزان در مقایسه با سال گذشته

مدیرعامل ستاد دیه کشور از برگزاری 377 جشن گلریزان در ماه رمضان در سراسر کشور و رشد 20 درصدی آن نسبت به سال گذشته خبر داد.

رشد 20 درصدی جشن گلریزان در مقایسه با سال گذشته

مدیرعامل ستاد دیه کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت: باتوجه به شروع ماه مبارک رمضان و افزایش جذب نیکوکاری در این ماه طبق سال های گذشته مراسم جشن گلریزان با حضور مسئولین و خیرین یکشنبه در ستاد دیه و شهرهای دیگر کشور برگزار می شود. 

وی هدف از برگزاری این جشن راجمع آوری هدایای نقدی برای زندانیانی دانست  که به دلیل نیازمندی توانایی پرداخت دیه و یا مهریه و جرائم غیر عمد را ندارند.

اسدالله جولایی در ادامه با اشاره به آمار سال گذشته در برپایی جشن گلریزان بیان کرد: امسال در ماه مبارک رمضان با برگزاری 377 جشن گلریزان در سراسر کشور با رشد 20 درصدی  این موضوع مواجه خواهیم بود که از این تعداد 10 مراسم در تهران برگزار خواهد شد.

مدیر عامل ستاد دیه کشور پویش ارمغان آزادی 3 را از دیگر اقدامات مهم این ستاد در ماه رمضان دانست و گفت:پس از اجرای موفق طرح ارمغان آزادی در سال های گذشته بر آن هستیم امسال نیز این طرح را برای آزادی 170 زن محکوم به جرائم غیرعمد با همکاری معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری با شعار «زندان جای مادران نیست» ادامه دهیم.

وی همچنین از علاقه مندانی که در ماه رمضان خواهان کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد هستند درخواست کرد به سایت سازمان دیه کشور مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه