English

مرتضی سلیمی در گفتگو با موج خبر داد:

سازمان هلال احمر ایران، در میان ده کشور برتر دنیا

رئیس جمعیت امداد و نجات هلال احمر کشور گفت: طبق آمارهای فدراسیون جهانی هلال احمر جز ده کشور برتر دنیا می باشد .

سازمان هلال احمر ایران، در میان ده کشور برتر دنیا

مرتضی سلیمی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت: طبق آمار و گزارش فدراسیون جهانی، سازمان هلال احمر ایران به لحاظ سرعت و توانایی پاسخ گویی، تخصص و تجهیزات بسیار پیشرفته و درمیان ده کشور برتر دنیا قرار دارد.

وی در ادامه افزود:هیچ کشوری در دنیا نوع ماموریت سازمان هلال احمرشان مانند ایران نیست و تنها به اقدامات جزئی در حوادث بسنده می کنند. اما در ایران کارهای اصلی حوادث بزرگ و کوچک از قبیل زلزله، سیل، سقوط هواپیما و ... به عهده هلال احمر است که این سبب بالابردن تخصص افراد و نیروها در زمینه های مختلف شده است.

رئیس جمعیت امداد و نجات هلال احمر کشور بیان کرد:یکی از اهداف مهم در سال جاری تکمیل سیستم واکنش سریع به رویدادها و حوادث است که در این زمینه در مراکز استان ها 15 نفر و در شهرستان های بالای صدهزار نفر جمعیت 9 نفر در حال گذراندن دوره های تخصصی در این زمینه هستند.هرچه واکنش مان برای پاسخ گویی به حوادث سریعتر باشد نتایج تلخ و تلفات کمتری مشاهده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تجهیزات هلال احمر همگی پیشرفته و جدید هستند تاکید کرد:سازمان ما در زمینه تجهیزات هیچ دغدغه ای ندارد زیرا قبل از عید 1500 دستگاه بسیار پیشرفته و در روزهای گذشته 75 خودروی نجات جدید خریداری شده است که امیدواریم با اتفاقاتی که در زمینه برجام به تازگی روی داده است سازمان هلال احمر به عنوان سازمانی بشردوستانه واجد تحریم های جدید قرار نگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه