English

آزمون استخدامی سازمان محیط زیست فردا ۲۳ اردیبهشت آغاز می شود

سازمان حفاظت محیط زیست برای تامین نیروی انسانی خود از طریق آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی در سال ۱۳۹۷، ۲۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به صورت پیمانی در کلیه استانها جذب می کند.

آزمون استخدامی سازمان محیط زیست فردا 23 اردیبهشت آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان حفظ محیط زیست از برگزاری آزمون استخدامی در سال 97 خبر داد.

در اطلاعیه سازمان حفاظت محیط زیست آمده است: «سازمان حفاظت محیط زیست برای تامین نیروی انسانی خود بر اساس مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد در دستگاه‌های اجرایی ۲۰۰نفر از افراد واجد شرایط که در سایت سازمان سنجش اعلام شده است را از طریق آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی و مصاحبه تخصصی و طی مراحل گزینش به‌صورت پیمانی استخدام می‌کند.

 متقاضیان ثبت‌نام در پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۷ برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً به‌صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  مراجعه کنند .

ثبت نام آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی در سال ۱۳۹۷ از روز یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ماه) آغاز می‌شود و در روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت ماه)  پایان می‌پذیرد.

استخدام وزارت نفت

لذا کلیه داوطلبان دقت کنند که این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ مذکور برای ثبت‌نام به سازمان سنجش آموزش کشور واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

آزمون در تاریخ  ۱۵ تیرماه برگزار خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست (پام)، کلیه اطلاعات مربوط به آزمون استخدامی شامل موارد آزمون، مدارک تحصیلی مشمول هر شغل و اطلاعات مربوط به شرایط سنی و غیره در دفترچه پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی در سال ۱۳۹۷ اعلام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی