English

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از امروز بعد ازظهر

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر امروز (۱۷ اردیبهشت) سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود که سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت با احتمال تگرگ در برخی مناطق غرب و شمال غرب می‌شود.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از امروز بعد ازظهر

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، امروز به‌تدریج از فعالیت سامانه بارشی فعال در کشور کاسته می‌شود و شاهد رگبار پراکنده در برخی نقاط شمال شرق، شرق و دامنه‌های البرز شرقی خواهیم بود.

وی افزود: از بعد از ظهر امروز (۱۷ اردیبهشت) سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود که سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت با احتمال تگرگ در برخی مناطق غرب و شمال غرب می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در روز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) پیش بینی می‌شود که علاوه بر نوار غربی، نواحی مرکزی، برخی نقاط جنوب و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و شرقی، در برخی مناطق شرق و شمال شرق شاهد بارش پراکنده و وزش باد باشیم. همچنین از اواخر امروز به سبب وزش باد شدید روی عراق، در برخی نقاط غرب و جنوب غرب پدیده باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه اظهار کرد: به سبب وزش باد نسبتا شدید در شرق کشور به ویژه برای منطقه زابل، باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست همچنین شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود.

وی تاکید کرد:‌روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت) افزایش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما در سواحل شمالی و شمال شرق رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی تهران طی دور روز آینده گفت:‌ آسمان تهران فردا (۱۸ اردیبهشت) کمی ابری، به‌تدریج افزایش ابر در بعد از ظهر رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۳۰ و ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین تهران در روز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۶ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی