English

خداکرمی:

باید تمهیداتی انجام شود که صدای زنان و خواسته‌هایشان شنیده شود

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: زنانی که در کوچه و خیابان دیده می شوند فرهیخته هستند اما در مدیریت مردانه شهر جایی برای آنها دیده نشده است که باید تمهیداتی انجام شود که صدای زنان و خواسته‌هایشان شنیده شود.

باید تمهیداتی انجام شود که صدای زنان و خواسته‌هایشان شنیده شود

به گزارش خبرگزاری موج، ناهید خداکرمی رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته سلامت قرار داریم امیدواریم شهروندان تهرانی به شعار تهران بدون پلاستیک بپیوندند.

وی افزود: این اقدام از شورای شهر شروع شده و می‌بینید که از امروز بطری‌های پلاستیکی جای خود را به پارچ‌های آب دادند.

وی با بیان اینکه امروز امید به زندگی به بیش از 70 سال رسیده و با این افزایش سن، نیازهای جامعه نیز دستخوش تغییر خواهد شد گفت: مهمترین مسئله ومولفه مرتبط با کیفیت سلامت، امید اجتماعی است که سلامت اجتماعی اثرگذارترین عامل  درسلامت زنان است که آنها را در مسیر پویایی قرار می دهد.

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ایجاد امید مقوله‌ای امنیتی و نظامی نیست، گفت: طرح امنیتی اجتماعی زنان می‌بایست مورد بازنگری قرار گیرد و هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

خداکرمی با بیان اینکه در فیلم مربوط به برخورد گشت ارشاد با یک دختر جوان ، دختر فریاد می زند که زندگی ما را نابود کردید و این تکان‌دهنده ترین کلام برای یک جوان است گفت:‌ امروز می بینیم که زنان در عرصه‌های مختلف حضور دارند و حتی در آزمون‌های سخت همچون دستیار پزشکی فعال هستند و زنانی که در کوچه و خیابان دیده می شوند فرهیخته هستند اما در مدیریت مردانه شهر جایی برای آنها دیده نشده است که باید تمهیداتی انجام شود که صدای زنان و خواسته‌هایشان شنیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه