English

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران؛

حجم ترافیک سنگین در جاده هراز و فیروزکوه

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای هراز و فیروزکوه سنگین در جریان است.

حجم ترافیک سنگین در جاده هراز و فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری موج، سیاوش محبی با اشاره به اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: از ساعت 13 امروز محور هراز از رودهن به سمت شمال مسدود و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 از آب‌اسک به سمت رودهن به صورت یک‌طرفه درآمد و این ممنوعیت تا ساعت 2 بامداد فردا ادامه دارد.

وی بیان کرد: با توجه به حجم بالای خودروهایی که از شمال کشور به سمت تهران در حرکت هستند ترافیک در محور هراز از شمال به جنوب سنگین است و خودروها به کندی در حال عبور از این محور هستند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم بوده و تردد انواع وسایل نقلیه در این محور از جنوب به شمال پرحجم و نیمه‌سنگین در جریان است.

وی خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان در دو مسیر رفت و برگشت حاکم است و خودروها با حجم بالا در حال عبور از این دو جاده مهم هستند.

محبی گفت: با توجه به حجم بالای تردد خودروها رانندگان باید رعایت کامل مقررات راهنمایی رانندگی را مدنظر قرار بدهند و از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز پرهیز کنند.

وی اظهار کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت و فاصله طولی مناسبی را با خودرو جلویی داشته ایجاد کنند تا در صورت ورود به ترافیک بتوانند به خوبی کنترل وسیله نقلیه در دست بگیرند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه بیشترین حوادث بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی رخ می‌دهد، بیان کرد: مسافران و همراهان خودروهایی که به محورهای مواصلاتی کشور وارد می‌شوند به ازای هر دو ساعت رانندگی حداقل 15 دقیقه به استراحت و رفع خستگی بپردازند و پس از تجدیدقوا ادامه مسیر دهند.

وی در پایان متذکر شد: مأموران پلیس راهور با آمادگی صد درصدی و بهره‌گیری از تمامی تجهیزات و امکانات با اکیپ‌های محسوس و نامحسوس در سراسر محورها حضور شبانه‌روزی دارند و با خودروهایی که تخلف حادثه‌ساز انجام دهند برخورد قانونی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه