English

سردار مهری:

جاده‌های ما ظرفیت این همه بار ترافیکی را ندارد

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان در ایام تعطیلات نوروز صبر و حوصله بیشتری به خرج دهند، جاده‌های ما ظرفیت این همه بار ترافیکی را ندارد.

جاده‌های ما ظرفیت این همه بار ترافیکی را ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: بار ترافیکی جاده‌ها به دلیل افزایش سفر و موج دوم سفرها بیشتر شده است به گونه‌ای که در مسیر کرج - چالوس در ابتدای محور تا ۲۵ کیلومتر اول مسیر تردد نیمه سنگین و سنگین در جریان است.

وی ادامه داد: برای رفاه حال مردم، این محور از مرزن آباد به سمت کرج از ساعت دوازده بسته می شود و از ساعت ۱۵ از کرج به مرزن آباد به صورت یک طرفه آغاز خواهد شد.

سردار مهری با اشاره به این مطلب که رانندگان در این ایام صبر و حوصله بیشتری به خرج دهند، گفت: جاده‌های ما ظرفیت این همه بار ترافیکی را ندارد و ما هر ساله هم شاهد افزایش خودرو هستیم به گونه‌ای که در سال ۹۶ به میزان ۱.۵ میلیون خودرو افزوده شده است.

سهم 38 درصدی سرعت و سبقت غیر مجاز در تصادفات فوتی

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ۵۰ درصد تصادفات فوتی ۲۴ ساعت گذشته به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده و ۳۸ درصد به دلیل سرعت و سبقت غیرمجاز بوده است.

وی گفت: در سال گذشته و در این ایام تنها ۴۰ درصد تصادفات فوتی به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بود که تحلیل این واقعه حکایت از این دارد که مسافران نوروزی امسال خستگی بیشتری دارند.

سردار مهری گفت: بین ساعت ۸ شب تا ۱۲ شب ۳۱ درصد تصادفات رخ داده است که این هم حکایت از آن دارد که در شب رانندگی کردن باید همراه با دقت بیشتری باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه