English

در تعطیلات نوروزی؛

کشف هفت تن گوشت غیربهداشتی در مشهد

مسئول نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی مشهد گفت: بیش از هفت تن گوشت قرمز و سفید غیرقابل مصرف از ابتدای اجرای طرح نوروزی تشدید نظارت دامپزشکی در مشهد کشف شده است.

کشف هفت تن گوشت غیربهداشتی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج، مسدول نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی مشهد از کشف هفت تن گوشت غیربهداشتی در مشهد خبر داد.

شهرام کرباسی افزود: کشف این میزان گوشت قرمز و سفید غیربهداشتی حاصل افزون بر چهار هزار و 250 مورد بازدید از مراکز عرضه فراورده های خام دامی از 25 اسفندماه تاکنون بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در این بازدیدها فراورده های خام دامی غیربهداشتی، تاریخ گذشته، دچار شبهه در تاریخ انقضا و نگهداری نامناسب ضبط می شوند.

سه تن و 400 هزار کیلوگرم از این فراورده های خام دامی امحا شد

وی بیان کرد: سه تن و 400 هزار کیلوگرم از این فراورده های خام دامی امحا شده و بقیه از چرخه مصرف خارج شد تا در بخش های دیگر مانند مصارف صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.

گوشت آلوده
کرباسی بیان کرد: سه تن از گوشت های غیربهداشتی کشف شده مربوط به عرضه گوشت قرمز در شهر مشهد بوده است که با هماهنگی دستگاه قضایی این مراکز پلمب شدند.
وی همچنین گفت: در این مدت 2 رستوران غیر بهداشتی نیز در مشهد تعطیل شدند.
طرح نوروزی تشدید نظارتهای دامپزشکی خراسان رضوی که از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شد که تا 15 فروردین ماه امسال ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه