English

ثبت در سامانه ۱۲۴؛

مردم خوزستان از بالا بودن قیمت نان، تخم مرغ و گوشت شاکی هستند

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بیشتر شکایت مردمی در سامانه 124، در خصوص گرانفروشی و بالا بودن قیمت‌های گوشت، نان و تخم مرغ است.

مردم خوزستان از بالا بودن قیمت نان، تخم مرغ و گوشت  شاکی هستند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مردم در استان خوزستان با تماس با شماره 124 شکایت‌های خود را به سازمان ارائه می‌کنند که در این زمینه بیشتر شکایات در خصوص گرانفروشی و بالا بودن قیمت گوشت، نان و تخم مرغ بوده است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد کاهش قیمت تخم مرغ در بازار هستیم و به نوعی این مشکل حل شده است و قطعا شکایت‌ها در خصوص گرانی تخم مرغ کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان عنوانکرد: گشت‌های مشترکی در این زمینه به همراه سازمان تعزیرات حکومتی برای برخورد با تخلفات گرانفروشی و بالا بودن قیمت‌ها از سوی بازرسان سازمان صنعت انجام می‌گیرد و به شکایت‌های مردم در زمینه‌های مختلف رسیدگی می‌شود.

جباری بیان کرد: اولویت گشت‌هایی که انجام می‌گیرد با شکایت‌هایی است که مردم به سامانه 124 اطلاع می‌دهند و پس از بررسی، با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیشتر گشت‌هایی که انجام می‌گیرد، با اولویت مواد غذایی به خصوص گوشت، تخم مرغ، نان و... است تا کمتر شاهد تخلفاتی از جمله گران فروشی و کم فروشی در بازار باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه