English

پیام نوروزی رئیس شورای عالی نظام پرستاری؛

امیدوارم سازمان نظام پرستاری بتواند بیش از گذشته در تحقق رسالتش موثر باشد

رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور، در پیام نوروزی، گفت: امیدوارم سازمان نظام پرستاری بتواند بیش از گذشته در تحقق رسالت دفاع از حقوق مردم و پرستاران موثر باشد.

امیدوارم سازمان نظام پرستاری بتواند بیش از گذشته در تحقق رسالتش موثر باشد

به گزارش مرور نیوز، در متن پیام طاهره زاهدصفت آمده است: یک سال دیگر با همه فراز و نشیب هایش گذشت و سال جدید 1397 در سایه عنایات پروردگار متعال از راه رسید.

بدین وسیله آغاز بهار طبیعت و حلول سال 1397 هجری شمسی را محضر حضرت ولی عصر، مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران وهموطنان عزیز به ویژه اعضای پرتلاش جامعه نظام سلامت و پرستاری کشور تبریک و تهنیت عرض نموده ضمن ارج نهادن بر زحمات ارزشمند شبانه روزی و بی دریغ فعالان و تلاشگران حوزه سلامت، امیدوارم در سال جدید با تلاش مضاعف و پویایی همه مسئولین و مردم برای رسیدن به درجات و کمالات انسان و انسانیت و ایجاد شرایط اقتصادی بهتر برای همه مردم ایران، کارکنان نظام بهداشت و سلامت نیز بتوانند در امنیت و رفاه بیشتر و با روحیه مناسب تر خدمات بهداشتی درمانی را به شکل شایسته تر به آحاد مردم جامعه ارائه نمایند. و سازمان نظام پرستاری با همت همه مسئولین و دست اندرکاران خود به عنوان یک سازمان صنفی بتواند بیش از گذشته در تحقق رسالت دفاع از حقوق مردم و پرستاران موثر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه