English

قاضی کشکولی:

حکم دادگاه محمد ثلاث تا هفته دیگر صادر می شود

قاضی کشکولی گفت: حکم دادگاه محمد ثلاث قاتل 3 مأمور نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران ظرف 7روز صادر می شود.

حکم دادگاه محمد ثلاث تا هفته دیگر صادر می شود

به گزارش خبرگزاری موج، سومین جلسه دادگاه محمد ثلاث قاتل 3 مأمور نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران امروز (یکشنبه) برگزار شد، قاضی کشکولی در حاشیه این جلسه اظهار کرد: حادثه‌ای که در گلستان هفتم خیابان پاسداران اتفاق افتاد، از معدود جرایمی بود که موجب تشویش اذهان عمومی شد و نظم عمومی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر اینکه در رسیدگی‌های قضایی تعللی صورت نگیرد و باید الزامات قانونی در نظر گرفته شود، همچنین ریاست کل دادگستری استان تهران و سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران تلاش کردند که زمینه را برای رسیدگی منصفانه برای طرفین پرونده مهیا کنند.

 قاضی کشکولی گفت: هیئت قضایی هم تلاش کردیم موازین قانونی به ویژه مقررات آیین دادرسی کیفری و همچنین اصول بی طرفی و استقلال مرجع قضایی که از اصول آیین دادرسی به شمار می‌رود را رعایت کنیم تا با رعایت مقررات قانونی و عدم تعجیل در رسیدگی بتوانیم بدون حاشیه به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنیم و دادگاه فرآیند رسیدگی منصفانه را طی کند.

وی افزود: مهلت دادگاه به پایان رسید و تلاش شد زوایای پرونده روشن شود و به متهم فرصت داده شد از خود دفاع کند، لذا امروز آخرین جلسه دادگاه را داشتیم و ان شالله هئیت قضایی حکم را طی فرصت قانونی صادر می‌کند.

قاضی کشکولی گفت: حکم ظرف 7روز صادر می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی