English

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران:

ارمغان پیاده راه ۱۷ شهریور برای مردم بیکاری و آسیب اجتماعی بوده است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اعتقاد دارد تنها ارمغان پیاده راه 17 شهریور برای مردم ساکن در این محله بیکاری کسبه و افزایش آسیب اجتماعی بوده است.

ارمغان پیاده راه 17 شهریور برای مردم بیکاری و آسیب اجتماعی بوده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محمد علیخانی در تذکر پیش از دستور خود در پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: با توجه به اعتراضات ساکنان و شاغلان محدوده خیابان 17 شهریور و میدان امام حسین (ع) نسبت به اجرای طرح موسوم به پیاده راه آئینی در روز دوشنبه 14 اسفندماه بازدیدی از این منطقه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه طرح پیادهراه 17 شهریور در دروه گذشته مدیریت شهری بدون انجام پیوست اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی  انجام شده است، ادامه داد: این طرح غیرکارشناسی و غلط بدون انجام مطالعات، بدون پیوست های ترافیکی، اجتماعی و اقتصادی با پوشش و رنگ و لعاب مذهبی به صورت دستوری و گازانبری انجام شده است.

به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران؛ تاکنون 400 میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است که قیمت روز آن بالغ بر هزار میلیارد تومان است.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت قبلی شهر تهران مدعی بود که اجرای این طرح باعث ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد پایگاه فرهنگی می‌شود، بیان کرد: اما بعد از گذشت 6 سال نه تنها رونق اقتصادی در این محور ایجاد نشد، بلکه کاسبی کسبه این خیابان نیز به خاک سیاه نشست و آسیب های اجتماعی نیز در این محور به اوج خود رسید.

محمد علیخانی یادآور شد: این طرح علاوه بر وارد کردن خسارت و آسیب مستقیم به حدود هزار واحد صنفی، حدود 10 هزار شغل و خانواده را نیز متاثر کرد.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی پیاده راه 17 شهریور تاکید کرد: متاسفانه این محله انقلابی، مذهبی و ارزشی را به محلی برای جولان فروشندگان مواد مخدر تبدیل کرده است و پیش بینی می‌شود با ادامه این وضع تبعیات سنگینی بر مردم، شهر و شهرداری و حتی نظام تحمیل شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران پیشنهاد داد: شهردار تهران هرچه سریعتر به داد مردم این منطقه برسد و با اقدام مقتضی نسبت به انجام اصلاحات و تامین رضایت شهروندان، جلوی خسارت را بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه