English

رییس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران مطرح کرد:

انتخاب ۳ طرح برگزیده استارتاپ ویکند در حوزه محیط زیست

به گفته رییس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: ۷۰ درصد از ماموریت‌های شهرداری تهران به موضوع محیط زیست ارتباط دارند.

انتخاب 3 طرح برگزیده استارتاپ ویکند در حوزه محیط زیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، دکتر صدرالدین علیپور در مراسم نخستین استارتاپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند با بیان این مطلب افزود: مدیریت شهری راه برون رفت از مشکلات شهر را، مشارکت متخصصان می دانند.

وی ادامه داد: راهبرد مدیریت شهری رفتن به سمت شهر هوشمند است که پیش نیاز این موضوع دریافت ایده ها و خلاقیت هاست که باید ظرفیت کارآفرینی و اشتغال زایی داشته باشند.

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اینکه استارتاپ ویکند محیط زیست با محورهای مختلف حوزه محیط زیست از جمله پسماند، ترافیک، فضای سبز و غیره برگزار می شود،  بیان کرد: این برنامه اولین استارتاپ تخصصی شهری هوشمند با محوریت محیط زیست است که با استفاده از فناوری و تکنولوژی به سیاست ما در محیط زیست شهری در قالب شهر هوشمند کمک می کند.

وی یادآور شد: شورا و مدیران شهری معتقدند برای برون رفت از مشکلات شهر از لحاظ مولفه های محیط زیستی و اقتصادی، مشارکت متخصصان و سرمایه‌گذاران مطلوب است.

علیپور در ادامه با بیان اینکه 70 درصد ماموریت های شهرداری تهران با حوزه محیط زیست ارتباط نزدیک و مستقیم دارد؛ تاکید کرد: با برگزاری این استارتاپ ویکند، طرح های خلاقانه به سازمان های تخصصی شهرداری تهران معرفی می‌شوند.

وی درباره نخستین استارتاپ ویکند محیط زیست و مدیریت هوشمند نیز تاکید کرد: طرح های دریافت شده در قالب تیم‌هایی دسته بندی و توسط کارشناسان هدایت شده و ایرادات آنها برطرف می شود، سپس شرکت کنندگان در دو روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در پایان طرح های ارائه شده توسط متخصصان داوری و سه طرح برگزیده به سازمان های شهرداری تهران ارسال می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه