English

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر؛

اولین گروه از بازنشستگان روستایی حقوق و عیدی خود را دریافت کردند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اعلام کرد: برای نخستین بار، اولین گروه از بازنشستگان تحت پوشش این صندوق به همراه دیگر مستمری بگیران، حقوق و عیدی دریافت کردند.

اولین گروه از بازنشستگان روستایی حقوق و عیدی خود را دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد رضا واعظ‌ مهدوی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان کشاورزان، روستائیان و عشایر با اعلام این که برای نخستین بار، اولین گروه از بازنشستگان تحت پوشش این صندوق به همراه دیگر مستمری بگیران، حقوق و عیدی دریافت کردند، اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی در حال حاضر دارای 52 هزار مستمری بگیر است که کلیه این افراد امسال در هفته اول اسفند ماه حقوق و عیدی خود را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: مستمری بگیران صندوق شامل بازماندگان بیمه شدگان، از کارافتادگان و بازنشستگان هستند که در صورت داشتن سابقه دریافت مستمری کمتر از 6 ماه  200هزار تومان و در صورت داشتن حداقل یک‌سال سابقه دریافت مستمری ۳۵۰ هزار تومان بعنوان عیدی دریافت کرده‌اند. هم‌چنین حقوق کلیه مستمری بگیران صندوق در اسفند ماه به همراه عیدی به حساب بانکی اعلام شده این افراد واریز شده است.

به گفته واعظ مهدوی، نخستین گروه از بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر که بیش از 13 هزار نفر هستند برای اولین بار امسال حقوق وعیدی پایان سال خود را دریافت کردند.

صف طولانی روستاییان برای ثبت نام در صندوق بیمه اجتماعی

با انتشار خبر پرداخت حقوق و عیدی به نخستین گروه از بازنشستگان روستایی، کارگزاری های صندوق در سراسر کشور شاهد حضور گسترده روستاییان و عشایری بودند که درخواست عضویت یا تمدید بیمه پردازی را داشتند. این امر باعث شد تا علاوه بر ایجاد صفوف طولانی در مقابل کارگزاری های صندوق ، برای ساعاتی سیستم های برخط نام نویسی دچار کندی و مشکلاتی شود.

مهندس کهتری، مدیر بخش انفورماتیک صندوق در این باره گفت: از روز چهارشنبه با افزایش پیش بینی نشده متقاضیان در کارگزاری های سراسر کشور، که با عملیات بروز رسانی و ارتقای سرورهای سامانه سبا (سیستم بیمه ای الکترونیک) صندوق همزمان شد، گزارش هایی از کارگزاری‌های صندوق در برخی نقاط کشور مبنی بر کندی عملیات ثبت اطلاعات دریافت کردیم که از همان زمان همکاران من تلاش خود را برای رفع این اختلالات آغاز کردند. لازم است بابت این مشکلات از همه متقاضیان و روستائیان عزیز عذرخواهی کنیم.

وی افزود: در روزهای گذشته و برای جلوگیری از معطل شدن بیش از اندازه روستاییان و مراجعان گرامی در کارگزاران، براساس هماهنگی های انجام شده با معاون بیمه ای صندوق، کارگزاران مدارک لازم برای ثبت نام جدید را بصورت دستی از متقاضیان دریافت کرده و در ساعات غیر پیک نسبت به ورود اطلاعات به سیستم اقدام می کنند.

کهتری افزود: همچنین با رصد لحظه ای و افزایش ظرفیت سرورها امیدواریم اختلالات رخ داده برطرف شده و عملیات ثبت نام و دیگر درخواست های بیمه شدگان بمانند گذشته با سرعت و کیفیت لازم انجام گیرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در حال حاضر بیش از یک میلیون و 650 هزار نفر از روستاییان سراسر کشور را تحت پوشش خدماتی نظیر بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری فوت به بازماندگان قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی