English

معاون شهردار تهران :

مبنای رسیدگی و حل مشکلات ترافیکی شهر، علمی و دانش بنیان خواهد بود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه برگزاری «هفدمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» هدف از برگزاری این کنفرانس را بهره گیری از نتایج و دستاوردهای علمی کنفرانس در حوزه های اجرایی عنوان کرد و گفت: مبنای رسیدگی و حل مسائل و مشکلات ترافیکی شهر، علمی و دانش بنیان خواهد بود.

مبنای رسیدگی و حل مشکلات ترافیکی شهر، علمی و دانش بنیان خواهد بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج،محسن پورسیدآقایی در حاشیه افتتاحیه هفدمین کنفرانس بین المللی و در بازدید از غرفه های نمایشگاهی این کنفرانس با بیان اینکه  این کنفرانس با مرور دست آوردهای نوین حوزه حمل و نقل و ترافیک، میتواند نقش موثری در جهت رفع دغدغه های مدیریت شهری در این حوزه داشته باشد، افزود: به طور حتم نتایج شایسته مورد استفاده قرار خواهد گرفت.  

وی با اعلام این که هفدمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک با هدف بهره گیری از نتایج و دستاوردهای علمی کنفرانس در حوزه های اجرایی، برگزار می شود، ادامه داد: بهره گیری از توانمندی های متخصصان و اندیشمندان داخلی و بین المللی صنعت حمل ونقل به منظور تبادل نظر و تعامل فعالان این عرصه با بخش های دانشگاهی و پژوهشی از عمده اهداف این کنفرانس دو روزه است. 

معاون شهردار تهران از برگزاری کارگاه های تخصصی و میزگرد در کنفرانس ترافیک تهران خبر داد و بیان کرد: مدیریت هوشمند حمل ونقل بار شهری، آسیب شناسی اجرای طرح ترافیک و طرح محدوده زوج و فرد، راهکارهای کاهش تخلفات موتورسیکلت در معابر شهری، تاکسی های اینترنتی، پارکینگ ها و ساماندهی فضای پارک حاشیه ای ، چالش ها و فرصت ها…ازجمله کارگاه های تخصصی این کنفرانس خواهد بود. 

وی با تاکید بر اینکه ممکن است ، تمامی دستاوردها و تحقیقات مطرح شده در این کنفرانس قابلیت اجرایی نداشته باشد، تاکید کرد:رویکرد ما استفاده از اخرین دستاوردها و تجارب موفق بوده  و مبنای  رسیدگی و حل مسائل و مشکلات ترافیکی شهر ، علمی و دانش بنیان خواهد بود. 

پورسعید آقایی  با تاکید بر اینکه هفدمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل ونقل و ترافیک با حضور بیش از 15 نفر از اساتید برجسته بین المللی و حمایت 29 دانشگاه و نهاد داخلی و خارجی برگزار خواهد شد، یادآور شد: هدف از برگزاری این کنفرانس را ارتقای سطح تخصصی و حرفه ای دانش مدیران و کارشناسان، به اشتراک گذاری دانش و تجارب بین المللی، ارتقای سطح توانمندی و پتانسیل مدیران این حوزه و بهره وری هرچه بهتر و بیشتر در پیشبرد اهداف و سیاست های سازمان عنوان کرد.  

وی از حمل و نقل همگانی، سیستم های هوشمند حمل و نقل، برنامه ریزی حمل و نقل و شهرسازی، ایمنی ترافیک و ریسک، حمل ونقل و توسعه پایدار، مهندسی ترافیک، اقتصاد حمل ونقل ، مدیریت سیستم های حمل و نقل و ترافیک، آموزش ترافیک، قوانین و مقررات یکپارچه ترافیک ، حمل ونقل غیر موتوری و طراحی هندسی معابر به عنوان محورهای این کنفرانس نام برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه