English

آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها/ بارش باران در ۹ استان کشور

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از آخرین وضعیت جوی وترافیکی محور های مواصلاتی کشور خبر داد.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها/ بارش باران در 9 استان کشور

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج -قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

وی افزود: بارش باران در اکثر محور های استان های گیلان، گلستان، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و استان تهران، محور نقده -محمدیار در استان آذربایجان غربی، محور فیروزکوه-محدوده گدوک در استان مازندران، محور سرخه-سمنان و گرمسار-سمنان در استان سمنان و محور سمیرم-یاسوج در استان اصفهان گزارش شده است.

 سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: مه گرفتگی همراه با کاهش دید افقی درمحورهای گدوک و کیاسر-سمنان در استان مازندران، محورهای آزادشهر-شاهرود، توسکستان و خوش ییلاق در استان گلستان، محورهای مشکین شهر، پارس آباد و رضی-گرمی در استان اردبیل، محور سراب-اردبیل گردنه صائین در استان آذربایجان شرقی، محورهای قزوین-رشت و بوئین زهرا–قزوین در استان قزوین و محور همدان–اسد آباد در استان همدان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی بیان کرد: تردد در محور اسالم-خلخال در استان اردبیل به علت کولاک و یخ زدگی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: بارش برف در ارتفاعات محورهای کرج- چالوس و هراز،محور شاهین دژ-تکاب گردنه مائین بلاغ در استان آذربایجان غربی (محور شاهین دژ–تکاب گردنه مائین بلاغ، اکثر محور های استانهای زنجان و اردبیل و محور سمیرم-شهرضا در استان اصفهان جریان دارد.

سرپرست مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور یاسوج-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف مسدود  و محور جایگزین یاسوج-سمیرم-پادنا شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان و محور پونل-خلخال در استان های اردبیل و گیلان  به علت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی مسدود هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه