English

ثبت نام آزمون کارشناسی۹۷ از ۱۳ تا ۱۶ بهمن برای دومین بار

مشاور عالی سازمان سنجش از فرصت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ۹۷ برای افرادی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، خبر داد.

ثبت نام آزمون کارشناسی97  از 13 تا 16 بهمن برای دومین بار

به گزارش خبرگزاری موج، حسین توکلی اعلام کرد ثبت نام آزمون کارشناسی 97 برای کسانی که موفق به ثبت نام نشده اند از 13 تا 16 بهمن ماه امکان پذیر است.

با اشاره به فرصت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 97 اظهار کرد: داوطلبانی که در مهلت تعیین شده از تاریخ اول بهمن تا 11 بهمن 96 موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده یا به هر دلیلی نتوانسته‌اند برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 97 اقدام کنند، فرصتی دوباره برای ثبت‌نام دارند.

 مهلت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 97

وی افزود: مهلت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 97 از روز یکشنبه 13 اسفند تا روز چهارشنبه 16 اسفند 96 در نظر گرفته شده است، که داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اصلاحاتی نیز در بندهای «و» و «ز» شرایط اختصاصی مندرج در صفحه 5 دفترچه راهنمای ثبت‌نام اعمال شده است که داوطلبان برای ثبت‌نام باید به آن توجه داشته باشند.

حسین توکلی

توکلی عنوان کرد: داوطلبانی که قادر به مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی نیستند یا تناقضی در خصوص نمرات و مشخصات فردی مندرج در اطلاعات آموزش و پرورش خود مشاهده کرده‌اند باید از طریق سامانه http:dipcode.medu.ir مورد خود را به صورت الکترونیکی در سایت مذکور حداکثر تا شروع ثبت‌نام مجدد اعلام کنند تا در زمان ثبت‌نام مجدد مشکلی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: داوطلبانی که در مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام اقدام کرده‌اند می‌توانند از تاریخ 13 اسفند تا 16 اسفند 96 با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مشاهده اطلاعات ثبت‌نامی خود در صورت لزوم نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی