English

ضوابط تبلیغات نامزدهای انتخابات فرهنگیان اعلام شد

کمیته اطلاع رسانی ستاد راهبردی انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیات امنای صندوق ذخیره، ضوابط تبلیغات نامزدهای انتخابات در هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان را اعلام کرد.

ضوابط تبلیغات نامزدهای انتخابات فرهنگیان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، کمیته اطلاع رسانی ستاد راهبردی انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیات امنا صندوق ذخیره، ضوابط تبلیغات نامزدهای انتخابات در هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان را اعلام کرد.

کمیته اطلاع رسانی ستاد راهبردی انتخابات، ضوابط تبلیغات نامزدهای انتخابات را با توجه به بند 1-2- ج  این شیوه نامه به شرح زیر اعلام کرد:

بند 1-2-ج) نامزدهای انتخابات می توانند در ایام مقرر پس از ثبت نام و دریافت  "کد انتخاباتی" نسبت به معرفی خود و سوابق فعالیت های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خود در سامانه انتخابات اقدام کنند.

ضوابط تبلیغات نامزدهای انتخابات فرهنگیان

با توجه به این  بند و مصاحبه آقای حصیری، رئیس ستاد راهبردی انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیات امنا صندوق ذخیره، نامزدهای انتخابات می‌توانند در سامانه انتخابات اقدام به تبلیغات کنند و یا در فضای مجازی قادر به تبلیغات هستند. از این رو نامزدهای انتخابات حق تبلیغ میدانی مانند، انتشار پوستر، بنر و مواردی از این قبیل را نخواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه