English

بر اساس استانداری تهران؛

تعطیلی تمام وقت ادارات دولتی رد شد/ عبور و مرور در سطح معابر و خیابان های شهر روان است

در پی اعلام احتمال تعطیلی تمام وقت ادارات دولتی که از طریق برخی رسانه‌ها بازتاب یافته است، استانداری تهران اعلام کرد که هم اکنون ادارات دولتی استان دایر بوده و کارکنان خود را به محل کارشان رسانده‌اند.

تعطیلی تمام وقت ادارات دولتی رد شد/ عبور و مرور در سطح معابر و خیابان های شهر روان است

به گزارش خبرگزاری موج، در پی اعلام احتمال تعطیلی تمام وقت ادارات دولتی که از طریق برخی رسانه‌ها بازتاب یافته است، استانداری تهران اعلام کرد که هم اکنون ادارات دولتی استان دایر بوده و کارکنان خود را به محل کارشان رسانده‌اند.

عبور و مرور در سطح معابر و خیابان های شهر روان است

 بر اساس این خبر ، عبور و مرور در سطح معابر و خیابان های شهر روان بوده و مشکلات چندانی وجود ندارد.

بر اساس اطلاعیه استانداری تهران، امکان استفاده از مرخصی روزانه و استحقاقی برای کارکنان ادارات وجود دارد. این در حالیست که هرگونه اطلاع رسانی پیرامون تصمیمات و تمهیدات استانداری در خصوص تعطیلات ادارات صرفا از طریق روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و سایت و کانال ارتباطی آن اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

تعطیلی تمام وقت ادارات دولتی

لازم به ذکر است که همزمان با بارش برف در پایتخت دست اندرکاران خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران از شب گذشته تاکنون مشغول عملیات برف روبی و مدیریت جریان ترافیک در معابر شهری هستند و طبیعی است در این خصوص معابر بزرگراهی، شریانی و درجه یک از اولویت برخوردار بوده و معابر درجه ۲ ، خیابان های فرعی و کوچه ها در اولویت بعدی قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه