English

دبیر ستاد مرکزی اربعین:

لغو روادید اربعین مراسم سال آینده را باشکوه تر برگزار می کند

دبیر ستاد مرکزی اربعین با تأکید بر اصلاح تفاهم نامه همکاری دو کشور برای اعزام زائران اربعین گفت: لغو روادید یا صدور آن به صورت الکترونیکی و حذف مهر اربعین روی روادید به برگزاری باشکوه آن کمک می کند.

لغو روادید اربعین مراسم سال آینده را باشکوه تر برگزار می کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دبیر ستاد مرکزی اربعین باتأکید بر اصلاح تفاهم نامه همکاری دو کشور برای اعزام زائران اربعین گفت: لغو روادید یا صدور آن به صورت الکترونیکی و حذف مهر اربعین  روی روادید به برگزاری باشکوه آن کمک می کند.

برگزاری مراسم اربعین کاری بسیار بزرگ و دارای انعکاس جهانی بود

حیدری مدیرکل امور مرزی وزارت کشور و دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در دیدار با سید راجح الموسوی سفیر جمهوری عراق در تهران با تشکر از همکاری صمیمانه سفیر و اعضای سفارت عراق در تهران در جریان اعزام زائران اربعین گفت: برگزاری مراسم اربعین کاری بسیار بزرگ و دارای انعکاس جهانی بود و موجب اتحاد بیشتر جهان اسلام و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان علیه ملت‌های دو کشور شد.

با به چالش کشیدن مشکلات سال‌های اخیر مراسمی بی‌نقص‌تر از هر سال در سال آینده برگزار کنیم

مدیرکل مرزی وزارت کشور گفت: از هم اکنون باید به بررسی نقاط ضعف و یافتن راهکارهای لازم برای رفع آنها از طریق نشست‌های مستمر با سفیر عراق در تهران بپردازیم و با به چالش کشیدن مشکلات سال‌های اخیر مراسمی بی‌نقص‌تر از هر سال در سال آینده برگزار کنیم.

حال+و+هوای+بین+الحرمین+در+شب+اربعین+حسینی

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با تأکید بر اصلاح تفاهم نامه همکاری دو کشور در مورد چگونگی اعزام زائران گفت: تلاش برای لغو روادید و یا صدور آن به صورت الکترونیکی، حذف مهر اربعین بر روی روادید دارای سه ماه اعتبار، آغاز بکار به موقع دفاتر موقت صدور ویزا در کشور و دریافت اطلاعات و عملکرد این دفاتر برای توزیع مناسب دفاتر در شهرهای ایران می‌تواند به برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم سال آینده کمک کند.

مرز خسروی دارای زیرساخت مناسبی است

وی با اشاره به ضرورت بازگشایی مرز خسروی برای اعزام زائران اربعین در سال آینده افزود: ‌مرز خسروی دارای زیرساخت مناسبی است و باید تلاش کنیم که امسال این مرز برای تردد مسافر و زائر زودتر از ایام اربعین بازگشایی شود.

سید راجع الموسوی سفیر جمهوری عراق در تهران نیز با قدردانی از همکاری رئیس و اعضای ستاد مرکزی اربعین حسینی در تسهیل امور و همکاری صمیمانه با سفارت عراق در ایام اربعین افزود: سطح همکاری دو کشور در این زمینه در دنیا بی‌سابقه است و یکی از دلایل موفقیت در اعزام دو و نیم میلیون زائر در ایام اربعین همکاری صادقانه و محبت واقعی بین مسوولان دو کشور است و ما به درک متقابلی از مسئولیت‌ها در قبال همدیگر دست یافته‌ایم.

در این جلسه نمایندگان حج و زیارت و نیروی انتظامی به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند و مقرر شد در جلسات مستمر ستاد مرکزی اربعین با سفیر عراق تمام نقاط ضعف مراسم امسال بررسی و راهکارهای مناسب برای برگزاری مراسم با شکوه اربعین سال آینده اتخاذ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی