English

باحکم وزیر کشور؛

فرماندار شیمرانات منصوب شد

به پیشنهاد استاندار تهران و با صدور حکم از سوی وزیر کشور، سیاوش شهریور فرماندار شهرستان شیمرانات شد.

فرماندار شیمرانات منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج، سیاوش شهریور به پیشنهاد محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با صدور حکم از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، به عنوان فرماندار شهرستان شیمرانات منصوب شد.

در بخشی از حکم آمده است:

«امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای “مدظله العالی” موفق باشید.»


سیاوش شهریور

گفتنی است؛ پیش از این عزت اله خان محمدی مسئولیت فرمانداری شمیرانات را برعهده داشت.

گفتنی است؛ شهرستان شمیرانات با ۵۴۸۷۳۳ نفر جمعیت در نقطه شمالی استان تهران قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری موج، سیاوش شهریور در سال ١٣٤٥در خانواده ایی در شهرستان ممسنی متولد شد. پدرش حاج خسرو شهریور کارشناس بازنشسته اداره منابع طبیعی و کشاورز و شخصیتی اهل شاهنامه و تاریخ و مادرش خانه دار است. 
او پسر ارشد خانواده و دارای ٩برادر و خواهر می باشد. وی فوق دیپلم آموزش ابتدایی و لیسانس تاریخ دانشگاه شیراز (دانشجوی ممتاز) و فوق لیسانس علوم سیاسی (اندیشه سیاسی غرب) دانشگاه دولتی مفید که پایان نامه اش تحت نظر اساتیدی چون دکتر پدرام و دکتر کدیور و دکتر حقیقت و... با درجه ممتازی  و دکتری تاریخ دانشگاه آزاد را در کارنمه تحصیلی خود دارد. 
سیاوش شهریور از دبیری آموزش و پرورش تا کارشناسی وزارت کشور و بخشداری  و شهرداری و مدیرکلی را در سوابق اجرایی خود جای داده است.
شهریور روزنامه نگار بوده و از اعضای احزاب اصلاح طلب و ریاست ستاد جوانان آقای خاتمی در استان تهران و رئیس کمیته ملی جوانان آقای هاشمی در سال  ٨٤ میباشد که نشان از فعالیت های حوزه سیاسی و تشکیلاتی وی دارد. 
او فعال سیاسی و اجتماعی سرشناس ملی و منطقه ایی است. ریاست ده ها کمیته  ملی در حوزه اجتماعی و عضویت در اکثر شوراهای عالی و راهبردی اجتماعی در حوزه تهران و ملی را بر عهده دارد و شعر و ادبیات بخش دیگر توانمندی  این کنشکر سیاسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه