English

کشف بیش از ۱۴۷ کیلوگرم تریاک در شهریار/ دستگیری متهم در مخفیگاهش

رئیس پایگاه دهم پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از کشف ۱۴۷ کیلو و ۵۸۰ گرم تریاک در شهریار خبر داد و گفت: متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

کشف بیش از ۱۴۷ کیلوگرم تریاک در شهریار/ دستگیری متهم در مخفیگاهش

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ یوسف وند رئیس پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در این باره گفت: در بررسی ها و تحقیقات انجام شده از سوی مأموران عملیات ویژه این پایگاه مشخص شد که فردی در تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارد.

بر این اساس، تحقیقات درباره این فرد بیش از گذشته صورت گرفت و در نهایت مشخص شد که وی به تازگی پس از ارتباط با قاچاقچیان اقدام به خرید مقادیر فراوانی مواد مخدر کرده و در مخفیگاهش در "اندیشه" شهریار دپو کرده است و قصد دارد این محموله قاچاق را به صورت خرده فروشی توزیع کند.

نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقباً دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش صادر شد و در ادامه تیم های عملیاتی پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ طی عملیاتی به محل اختفای متهم اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی، این متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۱۴۷ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در مخفیگاه مذکور جاسازی شده بود، کشف و متهم پس از انتقال به مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به جرم خود مبنی بر قاچاق موادمخدر اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا منتقل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه