English

سردار موسی کمالی خبر داد

آسان شدن دریافت گواهینامه رانندگی در دستور کار ستادکل نیروهای مسلح

رئیس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: دریافت گواهینامه رانندگی در دستور این ستاد است و فرایند دریافت این گواهینامه آسان تر می شود.

آسان شدن دریافت گواهینامه رانندگی در دستور کار ستادکل نیروهای مسلح

به گزارش خبرگزاری موج، سردار موسی کمالی گفت: دریافت گواهینامه راهنمایی و رانندگی در دستور  ستادکل نیروهای مسلح است و فرایند دریافت این گواهینامه برای متقاضیان آن آسان تر می شود.

خانم‌ها برای دریافت گواهینامه رانندگی هیچ مشکل خاصی نداشتند

وی گفت: خانم‌ها برای دریافت گواهینامه رانندگی هیچ مشکل خاصی نداشتند اما آقایان باید آن فرایند طولانی را طی می‌کردند که خوشبختانه با ابلاغ این ماده قانونی دیگر نیاز نیست که آقایانی که به سن مشمولیت می‌رسند برای دریافت گواهینامه چنین مراحلی را طی کنند.

دریافت گواهینامه رانندگی

سردار کمالی در خصوص غایبان و افراد فراری از خدمت سربازی اظهار داشت: گروهی که از خدمت سربازی غیبت کرده‌اند و به قانون تمکین نکرده و قانون نظام وظیفه ملی را انجام نداده‌اند طبق ماده ۵۸ مکرر، نیروی انتظامی موظف است که آنها را دستگیر کند که این مورد یکی از وظایف ناجا محسوب می‌شود.

این مقام ارشد ستاد کل تأیید کرد: صدور گواهینامه برای افراد گروه اول که دانش‌آموزان و دانشجویان هستند بلامانع بوده و می‌توانند به راحتی و سهل‌الوصول گواهینامه خود را دریافت کنند.

وی گفت: گروه دوم که غایبان از خدمت هستند باید شناسایی و دستگیر شوند که اتفاق عجیبی نیست. 

سردار کمالی درباره افرادی که خرید جریمه غیبت سربازی انجام داده‌اند، اعلام کرد: این افراد اگر یک سوم مبلغ جریمه غیبت سربازی را پرداخته باشند می‌توانند به راحتی برای دریافت گواهینامه اقدام کننند.

 رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح، ماده ۵۴ قانون بیمه شخص ثالث را اتفاقی دانست که باعث کوتاه‌تر شدن فرایند صدور گواهینامه رانندگی شده و افراد متقاضی و واجد شرایط به راحتی و سهل‌الوصول می‌توانند گواهینامه خود را دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه