English

رئیس دیوان عدالت:

نهم دی روز اتمام حجت ملت با بدخواهان و دشمنان است

رئیس دیوان عدالت اداری نهم دی را اتمام حجت ملت با بدخواهان و دشمنان دانست و گفت: ملت در نهم دی نشان دادند که بر سر اصول و ارزش های انقلاب با کسی تعارف ندارند.

نهم دی روز اتمام حجت ملت با بدخواهان و دشمنان است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور جلسه هیأت عمومی با اشاره به حضور پرشکوه همه ملت در نهم دی سال۸۸ ، آن را بسیار حساس و با اهمیت قلمداد کرد و گفت: فتنه ای که در سال ۸۸ ایجاد شده بود و مدتی هم ادامه داشت و دشمنان قسم خورده ملت ایران هم با جد و جهد از آن پشتیبانی می کردند، با آگاهی ،تشخیص و بصیرت مردم و با حضور بموقع آنها در صحنه ناتمام ماند و مردم بساط فتنه گران را جمع کردند.

وی در ادامه نهم دی را روز بسیار مهمی در تاریخ ملت ایران دانست که حضور آگاهانه مردم در آن روز ،کشور را از یک بلیه بزرگ نجات داد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی نهم دی را اتمام حجت ملت با بدخواهان و دشمنان دانست و گفت: ملت در نهم دی نشان دادند که بر سر اصول و ارزشهای انقلاب با کسی تعارف ندارند.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان تصریح کرد، در تاریخ در زندگی فردی و اجتماعی هر انسان و هر اجتماعی مقاطعی هست که اگر تصمیم درستی در قبال رخدادها و حوادث اتخاذ نشود، خسران و صدمات بزرگی به فرد و جامعه وارد می شود و حتی ممکن است باعث شود که ملت دیگر نتواند به اوضاع مسلط شود. مردم ایران در نهم دی نشان دادند که در چنین مقاطعی قادرند با تکیه بر بصیرت خود ، بهترین  تصمیم را بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه