English

به مناسبت ولادت حضرت مسیح(ع)؛

اسقف اعظم ارامنه تهران در صحن شورا حضور می یابد

سی و سومین جلسه شورا با حضور اسقف اعظم ارامنه تهران به مناسبت ولادت حضرت مسیح (ع) همراه خواهد بود.

اسقف اعظم ارامنه تهران در صحن شورا حضور می یابد

به گزارش خبرگزاری موج، سی و سومین جلسه شورا در حالی فردا سه شنبه برگزار می شود که ابتدای جلسه با نطق پیش از دستور مجید فراهانی، زهرا صدر اعظم نوری و آرش حسینی میلانی آغاز خواهد شد.

حضور اسقف اعظم ارامنه تهران «سبوه سرکیسیان» به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) موضوع دستور بعدی جلسه سی و سوم خواهد بود.

همچنین در این جلسه پیروز حناچی معاون فنی و عمران شهرداری تهران برای ارائه گزارش در خصوص سیاست ها و برنامه های آن معاونت حضور خواهد داشت.

در این جلسه همچنین جناب آقای رسولی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گزارشی در خصوص حساب های درآمد و هزینه شهرداری تهران طی سه ماه شهریور، مهر و آبان ماه سال ۱۳۹۶ ارائه خواهد نمود.

ادامه بررسی «طرح الزام شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر تشکیل کمیته ارتقا ایمنی ساختمان های شهر تهران جهت پیگیری تحقق خروجی ها و پیشنهادات گزارش های تهیه شده در کارگروه های دولت، مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر تهران (دوره چهارم)» دستور بعدی این جلسه خواهد بود.

انتخاب یک نفر نماینده شورا جهت معرفی به نیروی انتظامی تهران بزرگ و نیز انتخاب یک نفر از اعضای شورا به منظور حضور در جلسات شورای سیاست گذاری تدوین طرح جامع مدیریت بحران شهر تهران بنا به درخواست شهرداری تهران از دیگر موارد مورد بررسی در سی و سومین جلسه شورا خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی