English

سردار رحیمی:

۳۰ باند سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته منهدم شدند

رئیس پلیس پایتخت از انهدام 30 باند سرقت طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج، سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح دستگیری سارقان خشن در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد اقدامات موثر همکارانمان در پلیس آگاهی بودیم که بعد از هفته ها کارهای اطلاعاتی اقدام به شناسایی مجرمان، سارقان، جاعلان و محکومان فراری کردیم.

وی با بیان اینکه  طی 24 ساعت گذشته 30 باند سرقت منهدم شدند، افزود:137 متهم که اقدام به سرقت از منازل،‌ زورگیری و کیف قاپی می کردند دستگیر و به دام پلیس افتادند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه این سارقان به هزاران واحد سرقت اعتراف کرده اند، گفت: یک باند دوازده نفره تا کنون به 900 فقره سرقت اعتراف کرده است.

سردار رحیمی بیان کرد: یک باند سرقت اقدام به خشونت و ضرب و شتم فردی و سرقت وسایل او کردند که این ضارب به دلیل مجروحیت به بیمارستان منتقل و در نهایت در بیمارستان به علت شدت جراحت جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه 75 تن از دستگیرشدگان سابقه دار بودند، گفت: دو باند متشکل از هفت نفر اقدام به جعل و کلاهبرداری مهر و اسناد سازمان‌ها می‌کردند که این باند جاعل نیز شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

کشف 4 میلیارد تومان کالای قاچاق

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در این عملیات 4 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد، بیان کرد: وقوع جرم 3 درصد کاهش و کشفیات 10 درصد افزایش پیدا کرده است.

سردار رحیمی  بیان کرد: اقداماتی که پلیس انجام داده است با همکاری دستگاه قضا بوده است و قانون‌گذار نیز برای مجرمانی که سابقه دار هستند، مجازات های سنگین‌تری در نظر گرفته است.

پلمپ مزون ها و آرایشگاه های غیر مجاز

وی در پایان درباره مزون‌هایی که فعالیت غیر مجاز دارند، بیان کرد: پلیس با مزون‌ها و آرایشگاه‌هایی که بدون مجوز فعالیت دارند برخورد قاطع خواهد کرد و در همین راستا تعدادی مزون و آرایشگاه پلمپ شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه