English

شهردار تهران:

امروز ۵۳ پروژه کوچک و بزرگ بهره‌برداری می‌شود

شهردار تهران گفت: امروز با تلاش شهردار منطقه 11، 53 پروژه کوچک و بزرگ بهره‌برداری می‌شود که تأثیر بسزایی در سطح زندگی شهروندان دارد.

امروز 53 پروژه کوچک و بزرگ بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد علی نجفی در مراسم افتتاح 53 پروژه اجتماعی، فرهنگی، ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری، محیط زیست و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در منطقه 11 اظهار داشت: از صد روزی که در شهرداری تهران مسئولیت داشتم بنده و همکارانم از هیچ کوششی فروگذار نکردیم و امروز نیز با تلاش شهردار منطقه 11،  53 پروژه کوچک و بزرگ بهره‌برداری می‌شود که تأثیر بسزایی در سطح زندگی شهروندان دارد. 

شهردار تهران افزود: تقارن ارزشمند و مبارکی در افتتاح پروژه‌ها وجود دارد که در هفته وحدت و میلاد پیامبر مهربانی‌ها قرار داریم و این پروژه‌ها مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

نامگذاری بوستانی به نام شهید حججی

وی بیان داشت: تقارن دیگری که به فال نیک گرفته می‌شود نامگذاری بوستانی به نام شهید حججی که در این منطقه انجام شده است، تأکید کرد: بزرگترین بوستان‌های منطقه محسوب می‌شود و از کودکان تا بزرگسالان می‌توانند از این بوستان استفاده کنند.

شهردار تهران، افزود: شهر یک موجود چندوجهی و زنده است و تحت تأثیر اتفاقات و مسائلی که در شهر می‌افتد روحیه شهر نیز تغییر و تحول دارد.

نجفی افزود: هنگامی که می‌گوییم شهر دوستدار کودک باید این احساس، همراهی و علاقه‌مندی به کودک لحاظ شود و در برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت شهری باید به تمامی این وجوه پرداخته شود. 

وی افزود: اگر به شهر یک‌بعدی نگاه کنیم نمی‌توانیم زندگی همراه با آسایش و آرامش را برای شهروندان فراهم کنیم بنابراین باید بر اساس روابط انسانی، اجتماعی و فرهنگی در شهر توجه شود. 

شهردار تهران بیان داشت: بعضی از اقداماتی که در شهر انجام می‌شود چند وجهی است، هنگامی که پارکی ساخته می‌شود در کاستن آلودگی هوا تأثیر دارد و میزان اوقات فراغت را نیز افزایش می‌دهد و اگر به مسائل فرهنگی و اجتماعی بیشتر تأکید کردیم به این معنی نیست که از جنبه‌های دیگر شهر غافل شدیم.

فعالیت های عمرانی در شهر تعطیل نیست

نجفی افزود: فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر تسریع شده است و از نظر منابع مالی تهران با مشکلاتی مواجه است ولی این مشکلات لاینحل نیست و راه‌های جدیدی برای درآمدهای جدید لحاظ شده است.

وی گفت: بعضی از شایعات و گفته‌هایی که فعالیت‌های عمرانی تعطیل شده است واقعیت ندارد و در شهر اقدامات عمرانی در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه